کد خبر : 16544
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 17:58
-

تخریب تله گذاری (میلان) صید غیرمجاز ماهیگیری

تخریب تله گذاری (میلان) صید غیرمجاز ماهیگیری

شبکه خبری خوزستان// تخریب تله گذاری (میلان ) صید غیرمجاز ماهیگیری توسط یگان حفاظت اداره محیط زیست شادگان انجام گرفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شادگان اظهار کرد : درتاریخ ۱۴ خرداددرساعت ۶بامداد تعداد ۴ حلقه تله

شبکه خبری خوزستان// تخریب تله گذاری (میلان ) صید غیرمجاز ماهیگیری توسط یگان حفاظت اداره محیط زیست شادگان انجام گرفت.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شادگان اظهار کرد : درتاریخ ۱۴ خرداددرساعت ۶بامداد تعداد ۴ حلقه تله گذاری (میلان) ماهیگیری غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست شادگان تخریب و منهدم شد .
وی در این خصوص گفت: با توجه به کم شدن آب تالاب در قسمت جنوبی منطقه (خروسی ) دریچه ها و انهار عبور آب به تالاب توسط صیادان غیر مجاز تله گذاری (میلان ) شده بود.که جهت صید ماهی و بیشتر بچه ماهی از تالاب بوده است که با حضور به موقع یگان حفاظت این شهرستان بصورت ضربه ی تخریب و منهدم شد .
وی گفت: تله گذاری ماهیگیری به زبان محلی به آنها میلان گفته می شود که طریقه صیادی آن به این صورت می باشد که با ایجاد سدبند و انهار فرعی مسیر خروج ماهی را بوسیله نی و چوب بسته و ماهیان را محاصره و بصورت انبوه صید می کنند .
مجدمی ادامه داد :که با توجه به فصل تخم ریزی ماهیان و فصل ممنوعه صید ،یگان حفاظت محیط زیست شادگان گشت های شبانه روزی خود را در منطقه تحت مدیریت برای جلوگیری از صید با جدیت به عمل می آورد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.