کد خبر : 12518
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:27
-

تحریم شخصیت‌های نظام هیچ‌ اثری در اراده ملت ایران ندارد

تحریم شخصیت‌های نظام هیچ‌ اثری در اراده ملت ایران ندارد

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: تحریم شخصیت‌های نظام از سوی آمریکا نشان‌دهنده درستی مسیر افراد در خدمت‌رسانی بوده و اثری در اراده ملت ایران برای پیشرفت و پیروزی ندارد. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فرج‌الله براتی امروز در دیدار با سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور توسط

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: تحریم شخصیت‌های نظام از سوی آمریکا نشان‌دهنده درستی مسیر افراد در خدمت‌رسانی بوده و اثری در اراده ملت ایران برای پیشرفت و پیروزی ندارد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فرج‌الله براتی امروز در دیدار با سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور توسط آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ، اظهار داشت: این تحریم نشان از اقدامات ضد استکبار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان است که موجب خشم و نفت آن‌ها شد.

وی تحریم از سوی آمریکا را بیانگر عملکرد خوب و قابل‌قبول نسبت به‌نظام مقدس اسلامی برشمرد و عنوان کرد: با توجه به عملکرد سردار سرتیپ شاهوارپور در مقاطع مختلف به‌ویژه در اغتشاشات ناشی از گرانی بنزین، به تحریم او به‌نوعی خشم خود را ابراز کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ضمن محکومیت تحریم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، ادامه داد: تحریم افراد انقلابی سبب استواری در مسیر آن‌ها می‌شود و براساس فرمایش امام راحل(ره)، تحریم‌ها سبب می‌شود تا افراد و دستگاه‌های تحریم شده کار و روند خود را جدی‌تر ادامه دهند.

براتی بابیان این‌که در زمینه‌های مختلفی که تحریم شده‌ اما ملت و نظام ایران علیه آن اقدام کرد شاهد پیروزی و پیشرفت بودیم، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها به حول و قوه الهی هیچ‌گونه نقشی منفی ندارد و استکبار جهانی از آن نتیجه معکوس خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.