کد خبر : 8319
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 10:52
-

تجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز+ تصاویر

تجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز+ تصاویر

تجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز+ تصاویر جمعی از خادمان اربعین حسینی استان خوزستان با حضور امام جمعه اهواز تجلیل شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، موکب قاسم بن الحسن(ع) استان خوزستان در ایام اربعین حسینی به مدت ۱۵ روز در کربلای معلی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی کرد. به منظور تجلیل از

تجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز+ تصاویر

جمعی از خادمان اربعین حسینی استان خوزستان با حضور امام جمعه اهواز تجلیل شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، موکب قاسم بن الحسن(ع) استان خوزستان در ایام اربعین حسینی به مدت ۱۵ روز در کربلای معلی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی کرد.

به منظور تجلیل از خادمان موکب قاسم بن الحسن(ع) استان خوزستان برنامه‌ای در اهواز برگزار شد که جمعی از مسئولان استانی در آن حضور داشتند.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان و حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالدین طباطبایی امام جمعه موقت باغملک حضور داشتند.
سید روح‌الله طباطبایی قائم‌مقام دادگستری استان خوزستان و زبیدی ریاست شوراهای حل اختلاف استان خوزستان نیز در این برنامه حضور داشتند و از خادمان موکب قاسم بن الحسن(ع) استان خوزستان تجلیل کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.