کد خبر : 19344
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 12:08
-

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز “مجازی” است

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز “مجازی” است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تبلیغات شهری در دور دوم انتخابات مجلس در اهواز وجود ندارد و دو نامزد به‌صورت “مجازی” حق فعالیت تبلیغاتی دارند. علی‌حسین حسین‌زاده ، اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز،کارون، حمیدیه و باوی جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود. وی افزود: در این دوره از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تبلیغات شهری در دور دوم انتخابات مجلس در اهواز وجود ندارد و دو نامزد به‌صورت “مجازی” حق فعالیت تبلیغاتی دارند.

علی‌حسین حسین‌زاده ، اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز،کارون، حمیدیه و باوی جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از انتخابات که بین دو نامزد برگزار می‌شود، نامزدها حق تبلیغات شهری و تشکیل اجتماعات شهری و ستاد انتخاباتی ندارند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، در این دوره از انتخابات با نظر دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های لازم طراحی و ابلاغ شده و با رعایت همه این ضوابط برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پشتیبانی مناسب از برگزاری انتخابات، تدارک لازم دیده شده و در حال ارزیابی وضعیت عوامل اجرایی هستیم. همچنین دوره‌های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی در نظر گرفته شده تا انتخابات با دقت بیشتری برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.