شماره : 56188
27 / 1 / 1403 - 22:39

اخراج و عدم بکارگیری خانواده ایثارگران، متد جدید پتروشیمی مسجدسلیمان

اخراج و عدم بکارگیری خانواده ایثارگران، متد جدید پتروشیمی مسجدسلیمان؛

در حالی که بیش از ۱۴ ماه از معرفی برخی خانواده ایثارگران به پتروشیمی مسجدسلیمان جهت بکارگیری و اشتغال می گذرد، علاوه بر عدم بکارگیری تاکنون پاسخی به مکاتبه فرمانداری مسجدسلیمان نیز ارسال نشده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها، اسفندماه ۱۴۰۱ فرمانداری مسجدسلیمان طی مکاتبه با شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن ارسال درخواست محمد مهرابی از خانواده ایثارگران بهمراه مستندات نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شهرستان اهواز، خواستار همکاری جهت بکارگیری و اشتغال در پتروشیمی مسجدسلیمان شده بود. نکته جالب این که فرد درخواست کننده خود حدود سه سال در شرکت های تأمین نیرو پتروشیمی مشغول به کار بوده است.

از طرفی در بخشی از ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب سال ۱۳۹۱ صراحتاً آمده است: کلیه دستگاه های موضوع این قانون مکلفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۵%) از نیازهای استخدامی و تأمین نیروهای مورد نیاز خود را که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط و جایگزینی نیروهای خروجی خود اخذ می نماید به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان و …و پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان اختصاص دهند.

علاوه بر این در بخشی از تبصره ۸ ذیل همین ماده آمده است: به منظور حفظ کرامت ایثارگران و خانواده آنها، دستگاههای مشمول ماده (۲) این قانون مجاز نیستند مشمولین ماده (۲۱) در آن دستگاه را به عنوان نیروی مازاد (عدم نیاز) اعلام نمایند.

با این حال حدود ۱۴ ماه از درخواست فرمانداری مسجدسلیمان و مکاتبه با پتروشیمی مسجدسلیمان می گذرد و تاکنون علاوه بر عدم بکارگیری و اشتغال فرد مربوطه که از خانواده ایثارگر بشمار می رود، از پاسخ به مکاتبه فرمانداری مسجدسلیمان نیز خبری در دست نیست. از این رو انتظار می رود تا نهادهای نظارتی ضمن بررسی موضوع در خصوص خدمات رسانی شایسته به خانواده ایثارگران و اجرای مفاد قانون در خصوص لزوم بکارگیری و اشتغال آنان اقدامات لازم را صورت دهند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56188 توسط کد 1031 و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 22:39:19
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56169
27 / 1 / 1403 - 11:44

فراخوان استعلام صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی خوزستان

اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد مدیریت خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ (نیروهای خرید خدمت ) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید. لذا متقاضیان و یا نماینده ایشان (با ارائه معرفی نامه مکتوب) می بایست به منظور آشنایی با محیط انجام کار و اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط حاکم بر

اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد مدیریت خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ (نیروهای خرید خدمت ) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید.

لذا متقاضیان و یا نماینده ایشان (با ارائه معرفی نامه مکتوب) می بایست به منظور آشنایی با محیط انجام کار و اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط حاکم بر قرارداد و موضوع مورداستعلام و پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان، در جلسه توجیهی که در محل دفتر معاونت تخصصی ( پیشگیری) بهزیستی استان واقع در کیانپارس، فلکه دوم، خیابان اسفند غربی، طبقه اول  در تاریخ  دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷راس ساعت ۱۰صبح برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56169 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 11:44:14
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56167
27 / 1 / 1403 - 10:45

بررسی ۲۵ پرونده در جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین خوزستان

مدیر امور اراضی استان  گفت: در جلسه شورای هیئت هفت نفره ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره بررسی شد .

 بررسی ۲۵ پرونده در جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین خوزستان

 

مدیر امور اراضی استان  گفت: در جلسه شورای هیئت هفت نفره ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره بررسی شد .

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان: جهان شیر سراج الدین مدیر امور اراضی استان از برگزاری اولین جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین استان به منظور بررسی درخواست های متقاضیان با حضور آیت اله حیدری حاکم شرع  و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سایر اعضا خبر داد .

وی اظهار داشت: در این جلسه ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره مطرح شد .

 

وی تصریح کرد: در مورد پرونده های مطروحه پس از بحث و بررسی و تطبیق درخواست ها با موازین شرعی و قانونی تصمیمات لازم اتخاذ شد . 

 

 

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56167 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:45:43
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56165
27 / 1 / 1403 - 10:44

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

 

 

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

پیش بینی شده ۳۶ هزار تن گندم از سطح مزارع شهرستان خرمشهر برداشت شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از آغاز برداشت گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار مزارع این شهرستان خبر داد.

یاسر شریفی پیش بینی کرد ۳۶ هزار تن گندم از این سطح برداشت شود.

وی ادامه داد: برداشت گندم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و ۷۰ کمباین جهت برداشت وارد شهرستان خواهد شد.

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56165 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:44:32
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56152
10 / 12 / 1402 - 9:44

افزایش ۴۱ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خوزستان

مدیر دفتر امور طیور استان گفت: در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

 

افزایش ۴۱ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خوزستان

مدیر دفتر امور طیور استان گفت: در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر دفتر امور طیور استان گفت: میزان جوجه ریزی در مرغداری های استان در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه بوده که نسبت به بهمن ماه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

آصفی اضاقه کرد: از این میزان جوجه ریزی بالغ بر ۱۲هزار و ۳۹۷ تن گوشت مرغ آماده طبخ استحصال خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت سازی صورت گرفته در سال گذشته چنانچه بازار مصرف گوشت مرغ مهیا باشد این توانایی وجود دارد که حجم جوجه ریزی در استان در هر دوره به بیش از هفت میلیون قطعه افزایش یابد که این امر ضمن ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی موجب رونق اقتصادی در سطح استان خواهد شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56152 توسط رسول حسین پور و در روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 09:44:32
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56148
9 / 12 / 1402 - 23:58

حوادث ؛

انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در شهر بستان یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت

مصدومان شامل یک زن ۵۷ ساله و ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۱۲ ساله گزارش شده که توسط آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند. فرد کشته شده نیز یک پسرجوان ۱۹ ساله اعلام شده است.؛

 

شبکه خبری خوزستان / انفجار مین در بستان یک کشته و سه مصدوم به جای گذاشت.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: انفجار مین در روستای نبعه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان در روز چهارشنبه یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

 

مصدومان شامل یک زن ۵۷ ساله و ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۱۲ ساله گزارش شده که توسط آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند. فرد کشته شده نیز یک پسرجوان ۱۹ ساله اعلام شده است.

 

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56148 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 23:58:01
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56139
9 / 12 / 1402 - 23:05

انتخابات خوزستان ؛

برگزاری نشست خبری رییس ستاد انتخابات خوزستان + تصاویر

عملکرد دستگاه‌هایی مانند شهرداری و آبفا ارتباط مستقیم با رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم دارد لذا این دستگاه‌ها باید بیش از پیش در جهت امیدآفرینی و رضایتمندی مردم کار کنند.؛

شبکه خبری خوزستان / رئیس ستاد انتخابات خوزستان طی نشست خبری به سوالات خبرنگاران در خصوص انتخابات پاسخ داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات استان روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اصلاحاتی که در قانون انتخابات صورت گرفت، اظهار کرد: فرایند بررسی و تایید صلاحیت‌ها از ‌‌۸۲ روز به ۲۱۰ روز افزایش پیدا کرد که این محدوده زمانی شرایطی را فراهم کرد که تمهیداتی نظارتی و اجرایی به شکل موثق‌تری صورت بگیرد.

 

وی افزود: در این انتخابات بیش از ۷۰ هزار عامل اجرایی، امنیتی و پشتیبانی به علاوه افراد مستقر در ستادها تعیین شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه تعداد داوطلب‌های انتخابات همچنین تایید صلاحیت‌ها نسبت به ادوار گذشته سه برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: اکثر حوزه‌های انتخاباتی خوزستان رقابتی هستند و مابقی بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد مابین نامزدهای انتخاباتی رقابت وجود دارد.

 

افرازه شهاوند با تاکید بر اینکه ناظران، بازرسان و نمایندگان فرمانداران تعیین شده‌انده، بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت بین شعب اخذ رأی در استان توزیع شد و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است.

 

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی مجریان انتخابات با توجه به ضرورتی که داشت حدود ۳۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرد، همچنین ۱۰ دوره آموزشی در سطح ملی نیز برگزار شد.

 

افرازه شهاوند با تاکید بر آمادگی عوامل اجرایی و دستگاه‌ها به منظور برگزاری انتخابات، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود مشارکت نسبت به دوره قبل بیشتر باشد.

 

افرازه شهاوند بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی حوزه‌های انتخابی حساسیت‌هایی در خصوص شمارش آرا وجود دارد بر اساس تصمیمی که در ستاد انتخابات گرفته شد به منظور اجرای بهتر انتخابات ۱۴ نفر جهت قرار گرفتن در کنار فرمانداران ۱۲ حوزه انتخابیه تعیین شدند.

 

وی گفت: در دوره قبل حدود ۳۰تا ۳۵ درصد تجمیع آرا انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شد اما در این دوره تجمیع نه به صورت دستی و نه در فرمانداری‌ها است.

افرازه شهاوند افزود: اطلاعات رای دهندگان توسط دستگاه‌های مستقر در شعب احراز هویت می‌شوند و بعد از آن آرا به صورت سیستمی تجمیع و به وزارت کشور ارسال می‌شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه در تجمیع آرا هیچ فردی دخالت ندارد و تنها صورتجلسه‌ آرا در شعب انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه برگذاری انتخابات در آبادان کاملاً الکترونیکی است احتمال می‌رود نتایج آن قبل از شعب دیگر اعلام شود.

 

افرازه شهاوند به انتقاد از اینکه برخی مدیران دستاوردهای دولت را برای مردم بیان نکرده‌اند، افزود: این در حالی است در هفته دولت بالغ بر ۲ هزارو ۱۰۰ پروژه و در دهه فجر بالغ بر یک هزارو ۵۰۰ پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

وی عنوان کرد: هفت تا هشت پروژه ملی نیز داشتیم که هفته گذشته بنا بود با حضور رئیس جمهور افتتاح شود اما مردم از آن‌ها اطلاع ندارد چرا که خوب اطلاع‌رسانی نکردیم.

افرازه شهاوند گفت: عملکرد دستگاه‌هایی مانند شهرداری و آبفا ارتباط مستقیم با رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم دارد لذا این دستگاه‌ها باید بیش از پیش در جهت امیدآفرینی و رضایتمندی مردم کار کنند.

 

وی در رابطه به برخی شائبه‌ها مبنی بر اینکه برخی مدیران از فلان نماینده حمایت می‌کنند، بیان کرد: چنانچه هر حوزه‌ای مستندی در این خصوص وجود دارد قطعاً مسئول مورد نظر برکنار خواهد شد.

 

افرازه شهاوند افزود: در مکانهایی که برای ما احتمال تخلف فرد مربوطه محرز شده بود، آن فرد را از دو، سه هفته گذشته به مرخصی اجباری فرستادیم اما فردی که مرخصی گرفته که به فلان داوطلب کمک کند این منع قانونی ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56139 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 23:05:54
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56133
9 / 12 / 1402 - 19:03

تکذیب حمایت دکتر یوسف داودی از برخی نامزدهای انتخاباتی

شبکه خبری خوزستان// علیرغم برخی مطالب مطرح شده در شبکه های اجتماعی، دکتر یوسف داودی مدیرعامل سابق پتروشیمی مسجدسلیمان مطالب مطرح شده در خصوص حمایت از عسگر ظاهری را تکذیب نمود. 

شبکه خبری خوزستان// علیرغم برخی مطالب مطرح شده در شبکه های اجتماعی، دکتر یوسف داودی مدیرعامل سابق پتروشیمی مسجدسلیمان مطالب مطرح شده در خصوص حمایت از عسگر ظاهری را تکذیب نمود. 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56133 توسط کد 1031 و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 19:03:40
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56124
9 / 12 / 1402 - 10:46

اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید در بندر امام خمینی (ره)

شامگاه دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ سومین جشنواره ملی شعرعصای سفید ویژه نابینایان سراسر کشور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان، شرکت کنندگان و خانواده آنها، مسئولان شهری و شهرستانی به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در سالن مهر این شهرستان، برگزار شد. به گزارش شبکه خبری

شامگاه دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ سومین جشنواره ملی شعرعصای سفید ویژه نابینایان سراسر کشور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان، شرکت کنندگان و خانواده آنها، مسئولان شهری و شهرستانی به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در سالن مهر این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی  در این باره گفت: اولین و دومین جشنواره شعرعصای سفید ویژه روشن‌دلان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به صورت استانی و مرحله سوم جشنواره در سال جاری به صورت ملی در دو بخش “انتظار و مقاومت” و “آزاد”، برگزار شد.

کریمیان افزود: ۳۰ اثر توسط روشن‌دلان سراسر کشور و از استان‌های خوزستان،تهران، گیلان، قم، اصفهان، یزد، همدان وگلستان به دبیرخانه سومین جشنواره شعر عصای سفید ارسال شد که پس از بررسی توسط هیئت داوران، ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافته و برگزیده شدند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان  ضمن تشکر  از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان   در برگزاری این جشنواره ملی، بیان کرد: افراد حائز رتبه نخست هر بخش از جشنواره علاوه بر هدیه و لوح تقدیر به سفر زیارتی کربلای معلی و نجف اشرف با یک نفر همراه، مشرف خواهند شد.

شایان ذکر است در پایان نتایج سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید  به شرح زیر اعلام شد:

بخش شعر انتظار و مقاومت:
مقام  نخست: زهرا طهماسبی از استان همدان
مقام دوم: آمنه قاسمی از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان
مقام سوم: به صورت مشترک محمد کریمی فیروزآبادی از شهرستان شوشتر استان خوزستان، و قدرت‌اله شفیعی سورک از استان قم

بخش شعر آزاد:
مقام نخست: به صورت مشترک به صغری رضایی از شهرستان ماهشهر استان خوزستان، و سید نیما طباطبایی از استان تهران
مقام دوم: فاطمه اسودزاده از شهرستان امیدیه استان خوزستان
مقام سوم: حلیمه جعفرپور نصیر محله از شهرستان رشت استان گیلان

حنان زایرچی از بندر امام خمینی(ره)، زهرا عسگری‌نژاد از اهواز ، نرگس طافی از اندیمشک شایستگان تقدیر از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56124 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 10:46:54
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56121
9 / 12 / 1402 - 10:45

کارگاه آموزشی “توانبخشی حرفه ای “در بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز “کارگاه آموزشی توانبخشی حرفه ای “ویژه مسئولان مراکز حرفه آموزی معلولان و کارشناسان ناظر مراکز بهزیستی خوزستان در سالن جلسات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی  در آیین شروع این کارگاه ضمن تاکید بر آموزش مهارتهای روز بازار به معلولان  بیان کرد:موضوع

صبح امروز “کارگاه آموزشی توانبخشی حرفه ای “ویژه مسئولان مراکز حرفه آموزی معلولان و کارشناسان ناظر مراکز بهزیستی خوزستان در سالن جلسات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی  در آیین شروع این کارگاه ضمن تاکید بر آموزش مهارتهای روز بازار به معلولان  بیان کرد:موضوع مهارت آموزی بسیار مهم  بوده و همه افراد حتی افراد دارای معلولیت شدید اگر به درستی آموزش ببینند می توانند در حرفه و کار ماهر بشوند.

کریمیان افزود: اگر توانستیم  کمک کنیم که افراد  دارای معلولیت مهارتهای لازم را کسب کنند و در شغل و حرفه متنا سب با شرایط جسمی خود ماهر  و توانمند شوند  در آن صورت می توان گفت در آموزشهایمان موفق بوده ایم.

وی در ادامه گفت:مهارت آموزی لازمه زندگی همه افراد است و اگر در همه ابعاد زندگی بتوانیم مهارتهای لازم را کسب کنیم قطعا انسان موفقی خواهیم شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان  با اشاره به آغاز نام نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت خاطر نشان کرد: این  آزمون برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری تعداد ۲۶۲ نفر در ادارات استان خوزستان برگزار می شود که انتظار داریم در اینخصوص اطلاع رسانی لازم از سوی مراکز  به معلولان واجد شرایط صورت گیرد.

کریمیان یادآور شد:ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و  مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آزمون برگزار و نتایج آن نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

وی در پایان  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه،  از همه مسئولان مراکز و کارکنان جهت شرکت در این انتخابات مهم  و  حضور پای صندوقهای رای دعوت کرد.

شایان ذکر است این کارگاه به مدت دو روز به صورت حضوری در روز اول و مجازی در روز دوم جهت ۴۸ نفر از مسئولان مراکز حرفه آموزی و توانبخشی معلولان و همچنین کارشناسان ناظر مراکز بهزیستی در سطح استان  با سرفصل های توانبخشی حرفه ای،مربی گری،آموزشهای روانشناسی در توانبخشی حرفه ای،کاردرمانی و اصلاح حرکتی برگزار می شود.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56121 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 10:45:18
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر