کد خبر : 17255
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 12:42
-

تاکیدفرماندارشهرستان امیدیه:لزوم فاصله اجتماعی درشهرستان امیدیه

تاکیدفرماندارشهرستان امیدیه:لزوم فاصله اجتماعی درشهرستان امیدیه

تاکیدفرماندارشهرستان امیدیه:لزوم فاصله اجتماعی درشهرستان امیدیه. درجلسه ستاد کرونای شهرستان به ریاست سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد .   به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سیدمهران رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از گروههای جهادی شهرستان که در زمینه ضد عفونی کردن مناطق ، مدارس و ادارات و تولید ماسک و دستکش

تاکیدفرماندارشهرستان امیدیه:لزوم فاصله اجتماعی درشهرستان امیدیه. درجلسه ستاد کرونای شهرستان به ریاست سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد .

 

به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سیدمهران رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از گروههای جهادی شهرستان که در زمینه ضد عفونی کردن مناطق ، مدارس و ادارات و تولید ماسک و دستکش تلاش شبانه روزی کردن بر ادامه این حرکت انسان دوستانه و جهادی تاکید کرد .
وی افزود : به مردم توصیه موکد میشود در مجامع عمومی ، ادارات ، سازمانها و بانکها از ماسک استفاده شود و فاصله اجتماعی را رعایت کنند ، و با کسانی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قضایی و قانونی خواهد شد و در این رابطه پلیس دستور برخورد دارد، صنوف مختلف بعد از چند ماه تعطیلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باز شده اند و این یک ضرورت برای اقتصاد مردم است اما فروشنده و مشتری باید حقوق همدیگر را با رعایت موارد بهداشتی رعایت کنند و در این رابطه فروشنده مسئولیت بیشتری دارد و درصورت عدم توجه به موارد بهداشتی پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

نماینده عالی دولت گفت ، با مراسمات عروسی و ترحیم قبل از برگزاری تذکر و در صورت وقوع مراسم، و بعنوان عامل منتشر کننده ویروس کرونا و بر هم زننده سلامت جامعه با انها برخورد قضایی خواهد شد.
سید مهران رفیعی ضمن تشکر از مردم عزیز امیدیه به جهت رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی در چند ماه گذشته عنوان داشت: همه ما مسئولیت سنگینی به عهده داریم و در این زمان حساس، بزرگان طوایف ، شیوخ، صاحبنظران و جوانان فهیم امیدیه بیشتر از همه باید آگاهی بخشی به جامعه باعث قطع زنجیره کرونا و سالم سازی جامعه شوند .

همچنین چاپخانه ها و خدمات کامپیوتری موظف شدند از درج ساعت و تاریخ مراسم در آگهی ترحیم خودداری کنند و عدم رعایت برخورد قضایی و قانونی خواهد شد

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.