کد خبر : 16361
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 7:07
-

تانکرهای سپاه تا زمان بهره‌برداری پروژه آبرسانی در غیزانیه حضور دارند

تانکرهای سپاه تا زمان بهره‌برداری پروژه آبرسانی در غیزانیه حضور دارند

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: پروژه آبرسانی غیزانیه دارای دو فاز است که فاز نخست آن که در ۲۴ کیلومتر خط لوله آبرسانی است که تا هفته آینده به بهربرداری می‌رسد. سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان در بازدید از غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش غیزاینه از ۸۵ روستا در شرق اهواز

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: پروژه آبرسانی غیزانیه دارای دو فاز است که فاز نخست آن که در ۲۴ کیلومتر خط لوله آبرسانی است که تا هفته آینده به بهربرداری می‌رسد.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان در بازدید از غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش غیزاینه از ۸۵ روستا در شرق اهواز تشکیل شده و پروژه از سال ۹۵ شروع شده است و سپاه برای این یک هفته تا یایان فاز یک پروژه تانکرهایی را در نظر گرفته البته در نظر داریم که ۲۰ تانکر دیگر اضافه کنیم.

وی در ادامه با بیان با اینکه با معاون عمرانی استان و مسئولان محلی هماهنگ شد که بخشی از کار را ما بر عهده بگیریم افزود: بخش اعظم و قابل توجه مردم این منطقه دامدار هستند و از طریق چاه آب مورد نیاز کارشان را تامین می‌کنند که آب آن چاه‌ها نیز شور شده و قرار است که این مشکل را بررسی کنیم و عمق چاه‌ها را زیادتر کنیم.

شاهوارپور تاکید کرد: در دورترین روستاهای این بخش حتی شبکه آبرسانی وجود ندارد و ما بر آن شدیم که این مشکل را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان تصریح کرد: با مدیر آبفا و مدیرعامل نفت و فولاد جلسه داشته‌‌ایم تا با کمک آنها مشکلات را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم البته با فرمانده کل سپاه تماس‌هایی برقرار کردیم و قرار بر این شد که با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء بخشی از لوله‌های بزرگ فاز دوم را تهیه کنیم تا فاز دوم این پروژه نیز به سرانجام برسد و ما پیگیر روند این پروژه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.