کد خبر : 19172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 10:32
-

تارتار: امیدوارم هواداران نفت من را حلال کنند

تارتار: امیدوارم هواداران نفت من را حلال کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دنبال ناکامی تیمش در راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی رسماً اعلام کرد، دیگر در این تیم مسئولیتی نخواهد داشت. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دنبال ناکامی تیمش در راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی رسماً اعلام کرد، دیگر در این تیم مسئولیتی نخواهد داشت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری این بازی اظهار داشت: من در ابتدا عذرخواهی می‌کنم که روز گذشته نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم. درباره بازی باید عرض کنم که ما بازی را خیلی بد شروع کردیم، به خصوص ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی را. با توجه به اینکه بچه‌ها تمرینات لازم را انجام نداده بودند از نظر تاکتیکی خوب عمل نکردیم تا اینکه تایم استراحت شد و در آن زمان یک مقدار با بچه‌ها صحبت کردیم و بعد از آن تا پایان نیمه اول بازی متعادل بود. نیمه دوم را هم بد شروع نکردیم که در یک لحظه یکی دو تا از بازیکنان ما دچار اشتباه شدند و بازیکنان باتجربه تراکتور هم از موقعیت خوب استفاده کردند و گل برتری را زدند.

وی ادامه داد: در ادامه ما به تیم بزرگ تراکتور خیلی فشار آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم که موفق نشدیم. بعد از گل تراکتور، بازی خیلی زیبا شد. حریف ما حتی روی یکی دو موقعیت می‌توانست باز هم به گل برسد. در مجموعه هر کسی که بازی را دید لذت برد و برای تراکتور در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

تارتار درباره اینکه نفت مسجدسلیمان پس از دریافت گل تمرکزش را از دست داد، گفت: بعد از گل تراکتور، بازیکنان ما پنج شش دقیقه به خاطر اشتباهی که روی صحنه گل مرتکب شده بودند،  تمرکزشان را از دست دادند، ولی در ادامه بازی فشار زیادی به تراکتور وارد کردیم، اما متأسفانه در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم گل مساوی را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: این آخرین بازی من به‌عنوان سرمربی در نفت مسجدسلیمان بود. از بازیکنان باشرف تیمم تشکر می‌کنم. با اینکه بقای تیم ما در لیگ مسجل شده بود بازیکنانم خیلی جوانمردانه و با تمام وجود بازی کردند و به تعهدات‌شان به خوبی عمل کردند. از آقای محمدی رئیس مناطق نفت خیز جنوب کشور و مدیرعامل باشگاه که با ما همراه بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان رده بالای استانی به فکر این تیم باشند. مردم مسجدسلیمان به غیر از این تیم چیزی ندارند و به عشق این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم من را حلال کنند و برای این تیم در سال‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.