کد خبر : 18818
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 12:12
-

تأملی بر نارضایتی تارتار از وضعیت پرداختی ها در نفت مسجدسلیمان

تأملی بر نارضایتی تارتار از وضعیت پرداختی ها در نفت مسجدسلیمان

با وجود پایان رقابتهای لیگ برتر ۴۰ درصد مطالبات بازیکنان صنعت نفت آبادان پرداخت نشده است. باشگاه شهرخودرو نیز با پرداخت چک ۲۰ درصدی میزان پرداختی خود به کادرفنی و بازیکنان خود را به ۷۵ تا ۸۰درصد رسانده است. علاوه بر این میزان دریافتی بازیکنان و کادرفنی تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران نیز تا پایان تیرماه حدود ۶۰ تا ۶۵درصد بوده است.

شبکه خبری خوزستان// در حالی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان این هفته در نیمه نهایی جام حذفی به میدان خواهد رفت اما عدم وصول چک ۲۰ درصدی مبلغ قراردادشان موجب شده تا حضور در مقابل تراکتورسازی را تحت الشعاع قرار دهد. موضوعی که البته تنها سه روز از موعد تاریخ چک های پرداختی باشگاه نفت به بازیکنان گذشته است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، با نگاهی به میزان پرداختی تیم های لیگ برتری متوجه خواهیم شد آن چه تاکنون به بازیکنان شاغل در لیگ برتر از سوی اکثر تیم ها پرداخت شده است وصول ۶۰درصد مطالبات و پرداخت بخشی از باقیمانده قرارداد بصورت چک بانکی بوده است. باید اشاره داشت که در مقایسه با تیم نفت مسجدسلیمان، دو تیم صنعت نفت آبادان و شهرخودرو نیز همواره با مشکلات مالی عدیده ای روبرو بوده اند. علاوه بر این ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی به بازیکنان نفت آبادان باقی مانده و این موضوع را بهنام سراج سرمربی زردپوشان به صراحت عنوان نموده است. ضمن این که با پرداخت چک ۲۰ درصدی باشگاه شهرخودرو مشهد به بازیکنان خود میزان دریافتی بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به ۷۵ تا ۸۰ درصد رسید.لازم به ذکر است که مالک باشگاه شهرخودرو نیز در برهه ای از لیگ به واسطه انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس و دریافت مبلغی بابت رضایتنامه درصدد رفع مشکلات مالی عدیده این باشگاه بود.

 

با نگاهی به میزان پرداختی های تیم های پایین تر از نفت مسجدسلیمان در جدول رده بندی نیز می توان پی برد که تیم هایی همچون ذوب آهن و پیکان نیز به همین میزان پرداختی به بازیکنان خود داشته اند. میزان پرداختی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اواخر اردیبهشت ماه به ۶۰ درصد رسید و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان پیکان و تأخیر دو ماهه در این زمینه که بارها به شایعه اعتصاب بازیکنان این تیم صنعتی دامن زد در اوسط خردادماه میزان پرداختی خود را به ۶۵ درصد رساند.

 

با تمام آن چه گفته شد شرایط و امکانات در نفت مسجدسلیمان طی فصل اخیر تا حدود زیادی مطابق با خواسته های سرمربی زردپوشان پیش رفته است. برپایی اردوهای مختلف در طول فصل در تهران و مجموعه های ورزشی که برخی تیم های دیگر از جمله فولاد خوزستان در آن اردو برپا نمود، برنامه های مسافرتی از طریق پرواز و حضور پیش از موعد و چند روز زودتر در شهرستان محل برگزاری مسابقات تیم نفت از مواردی بود که در راستای کیفی سازی شرایط نفت مسجدسلیمان صورت گرفته است.

 

افزون بر این باید اشاره داشت وصول مطالبات باقی مانده کادرفنی و بازیکنان نفت مسجدسلیمان از جمله وظایف ذاتی باشگاه به شمار می رود اما با توجه به شرایط حساس پیش رو باشگاه نفت در تلاش است که شرایط اردوی تیم را در تهران برای آماده سازی هر چه بهتر جهت دیدار با تراکتور فراهم کند. از سوی دیگر پیگیری ها جهت پرداخت مطالبات بازیکنان با کمک مسئولان استانی ادامه دارد تا تیمی که در آستانه رقم زدن یک نتیجه تاریخی در جام حذفی است، به راحتی این فرصت و رسیدن به آسیا را از دست ندهد. هر چند که در صورت عدم صعود نفتی ها به فینال جام حذفی بخشی از پیامدها و علل آن را بایستی به حواشی ایجاد شده در خصوص مطالبات اخیر نفتی ها و مصاحبه های متعدد مهدی تارتار قلمداد نمود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.