کد خبر : 12159
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 13:20
-

بیانیه رسمی انصراف رضا جلیلی از کاندیداتوری مجلس یازدهم

بیانیه رسمی انصراف رضا جلیلی از کاندیداتوری مجلس یازدهم

بیانیه رسمی انصراف رضا جلیلی از کاندیداتوری مجلس یازدهم بسم الله الرحمن الرحیم     باسلام خدمت جوانان، نوجوانان و شهروندان عزیز چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا همان گونه که مطلع هستید و در چند روز گذشته بابرخی از شما بزرگواران نیز به صورت مستقیم صحبت کرده ام،من رضا جلیلی به عنوان برادر

بیانیه رسمی انصراف رضا جلیلی از کاندیداتوری مجلس یازدهم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

باسلام خدمت جوانان، نوجوانان و شهروندان عزیز چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا
همان گونه که مطلع هستید و در چند روز گذشته بابرخی از شما بزرگواران نیز به صورت مستقیم صحبت کرده ام،من رضا جلیلی به عنوان برادر کوچک شما با هدف اصلاح برخی ساختارها و رویه های غلط در این چهار شهرستان با طرح گفتمان و ادبیاتی جدید و برنامه ای مشخص پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشته ام.

در چند روز اخیر سعی کردم از طرق مختلف پیام خود را به سمع و نظر مردم شریف این چهار شهرستان خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز برسانم.

اما متاسفانه به علت کمبود وقت، نتوانستم آن چنان که باید و شاید پیام خود را به صورت فراگیر به همه شما عزیزان برسانم و از این بابت خود را ملامت و سرزنش می کنم.

تاکنون در طول زندگی شخصی خودم هیچ میدانی را به هیچ حریفی واگذار نکرده ام و در تمام میادین با سعی و تلاش و شجاعت و جسارت توانسته ام به خواسته ها و اهدافم برسم، اما متاسفانه پیروزی در میدان انتخابات به تنهایی به دست نمی آید و مستلزم همراهی و همیاری بسیاری از افراد و گروه ها می باشد و همراه کردن آنها به وقت و زمان بیشتری احتیاج دارد.
در چند روز گذشته سعی کردم باپرهیز از رفتارهای مخرب و بدون تبلیغات عوام فریبانه، صرفاً به بیان اهداف و برنامه های خود برای حوزه انتخابیه بپردازم.

بنا داشتم با رأی پاک و خالص شما عزیزان کرسی مجلس را به دست آورم و گرنه می توانستم همانند بسیاری دیگر با صرف هزینه های میلیاردی رأی قابل توجهی نیز کسب کنم.

همان گونه که بارها اعلام کرده ام بنده از ابتدا با شعار «نه به قوم گرایی» و با تکیه و امید به رأی عامه مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز به صحنه انتخابات آمده ام و تحت هیچ شرایطی از این اعتقاد دست بر نخواهم داشت.

لازم است یادآور شوم که بنده مشکلی با دوست داشتن طایفه و ایل و تبار ندارم اما با تفکر طایفه پرستی و تعصب و پیروی کورکورانه؛ اساساً مخالف هستم و اعتقادم بر این است که همان گونه که در تمام دنیا مردم با عقاید مختلف در کنار یکدیگر به خوبی زندگی می کنند ما نیز باید این گونه رفتار کنیم و آسایش اکنون و آینده ما و فرزندانمان این گونه درخشان تر خواهد بود. باید بپذیریم که همه انسان ها برابر هستند و به خواست خودشان در فلان طایفه به دنیا نیامده اند.

اما بعد، از همین امروز اعلام می کنم اکنون که شرایط مهیا نیست ان شاالله اگر عُمری باقی بود با برنامه ریزی و تلاش، برای آینده آماده خواهم شد. از فرصت به دست آمده استفاده می کنم و تمام وقت و توان خود را صرف کسب معلومات و دفع مجهولات از ذهن و ضمیر خود و تجربه اندوزی می کنم تا در دوره بعد با آمادگی و توان مضاعف در خدمت شما بزرگواران باشم.
هیچ چیزی نمی تواند من را از رسیدن به هدف والا و بزرگی که در ذهن دارم دور کند.

دلالان و رانت خواران و سواستفاده گران به چشم خود دیدند که جوانی از ایل بختیاری کمر همت به نابودی آنها بسته است، پس به آنها می گویم بترسید و بر خود بلرزید که چهار سال به سرعت برق و باد می گذرد و پس از آن همانند صاعقه ای بر شما ظاهر خواهم شد و بنیاد ظلم و ستم شما را ویران خواهم کرد.

به در و دیوارهای غمگین چهار شهرستان بگویید باید چهار سال دیگر نیز صبر کنند تا رنگی جدید به خود گیرند، به چاله چوله های خیابان ها و کوچه های چهار شهرستان بگویید چهل سال منتظر پُر شدن هستید؛ چهار سال دیگر نیزصبر کنید، به نوجوانانی که چهارسال دیگر جوانان برومندی می شوند بگویید؛ بالاجبار این چهار سال را نیز تحمل کنند، به چراغ های خاموش شهرک های صنعتی چهار شهرستان بگویید؛ آماده روشن شدن باشید؛چهار سال به سرعت می گذرد، به زمین های کشاورزی و معادن بلااستفاده چهار شهرستان بگویید برای نان رساندن به مردم مظلوم چهار شهرستان؛ چهار سال دیگر نیز سکوت اختیار کنند.

من باز خواهم گشت و طوفانی به پا خواهم کرد. در این دوره اگر شکست خوردم فقط و فقط از «زمان» شکست خورده ام و هیچ حریف و همآوردی در این میدان برای خود ندیده ام. من فقط نتوانستم پیام خود را به گوش همه برسانم اما اکنون برای این کار چهار سال زمان در اختیار من است.

در دوره بعد ان شاالله با کمک و رأی تمام طوایف ایل جلیل بختیاری اعم از چهارلنگ و هفت لنگ و اقوام دیگر ساکن در این چهارشهرستان اعم از برادران و خواهران عرب زبان، تُرک‌زبان و سادات محترم؛ قاطعانه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهم کرد و تحولی بزرگ در این چهار شهرستان ایجاد خواهم کرد.
با انتشار این بیانیه به طور رسمی اعلام می دارم که رضا جلیلی سه بردان به نفع و سود هیچ شخص، حزب، نهاد و یا گروهی از صحنه انتخابات کنار نرفته است. بلکه به در خواست و مشورت و خیرخواهی جمع کثیری از عُقلا و عُلمای طوایف و اقوام مختلف و در نظر گرفتن صلاح و مصلحت شهروندان چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا تصمیم به انصراف از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داده ام.

ضمن تشکر و سپاس از هواداران و تیم ستادی اینجانب که متشکل از جوانان پُرتلاش، نخبه ‌و شایسته ای بودند اعلام می کنم که آنها می توانند به هر کاندیدایی که صلاح می دانند رأی داده و حمایت کنند و هرگز به خود اجازه نمی دهم به انسانی بگویم که از عقیده ای یا کسی حمایت کند؛ چرا که این امر را توهین به شعور انسان می دانم و از نظر من مردود است.

در پایان لازم می دانم به جوانانی که نور امیدی در دلشان روشن شده بود، به شهروندان مظلوم و محرومی که در محله کلگه مسجدسلیمان دستانم را صمیمانه فشردند و مستقیم در چشمانم نگاه کردند و گفتند فقط به تو رأی می دهیم، به شهروندان عزیز هفتکلی که هنوز گرمای آغوش آنها را حس می کنم و از من جدا نشده است، به شهر مظلوم لالی که با قدم زدن در کوچه و خیابان هایش هنوز عذاب وجدان رهایم نکرده است، به مردم نجیب منطقه اندیکا که بدون هیچ کلامی و فقط از عمق نگاهشان می توان درد و رنج شان را متوجه شد، به کسانی که در این چند روز با مشاهده رنج و محرومیت شان بارها در خلوت خود گریه کردم و اشک ریختم، به کودکانی که در پارک های خاکی با وسایل بازی خراب و شکسته بازی می کردند و با دیدن شان به زور جلوی اشک و گریه خودم را گرفتم؛ باید بگویم: شرمنده همه شما هستم و بدانید که دیدن درد و رنج های شما مردم شهر و دیارم، همانند سوهانی بود که اراده من را تیزتر و بُرنده تر کرده است. بدانید که من تحمل می کنم و شما نیز تحمل کنید تا ان شاالله روزی که طلوع «صبح صادق» را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

والسلام علی من اتبع الهدی
رضا جلیلی سه بردان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.