کد خبر : 12589
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 16:09
-

بیانیه امام جمعه شهرستان هندیجان در خصوص انتشار برخی مطالب نادرست در رسانه های دیجیتال همزمان با شیوع کرونا

بیانیه امام جمعه شهرستان هندیجان در خصوص انتشار برخی مطالب نادرست در رسانه های دیجیتال همزمان با شیوع کرونا

بیانیه امام جمعه شهرستان هندیجان در خصوص انتشار برخی مطالب نادرست در رسانه های دیجیتال همزمان با شیوع کرونا بسم الله الرحمن الرحیم     متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در ایران اسلامی بعضا علاوه بر زیر سوال بردن تلاشها و موفقیتهای مسئولان و شبکه بهداشت و درمان کشور

بیانیه امام جمعه شهرستان هندیجان در خصوص انتشار برخی مطالب نادرست در رسانه های دیجیتال همزمان با شیوع کرونا

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در ایران اسلامی بعضا علاوه بر زیر سوال بردن تلاشها و موفقیتهای مسئولان و شبکه بهداشت و درمان کشور توسط معاندان، شاهد نشر انواع شایعات و مطالب نادرست و انتساب آن به علمای بزرگ در رسانه های دیجیتال هستیم.

مطالبی که بعضا علاوه بر هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اصل اعتقادات مردم متدین و توهین به مقدسات را نشانه دارد!
علاوه بر زیر سوال بردن و نادیده گرفتن زحمات همه دست اندرکاران و تلاشهای های شبانه روزی همه مسئولین خصوصا جامعه بزرگ بهداشت و درمان کشور در مقابله و مهار این بیماری، متاسفانه توصیه به انجام برخی اعمال و اذکار قلابی و به ظاهر دینی از یک سو و به تمسخر گرفتن و زیر سوال بردن اعتقادات صحیح و عقلایی دینی از سوی دیگر دو روی سکه حمله به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع است!

انتساب برخی مطالب بی اصل و بی ریشه به علماء و مراجع و یا تقطیع سخنان این بزرگواران سناریوی نخ نمای دشمنان اسلام و انقلاب در ضربه زدن و توهین به دین و سست نمودن اعتقادات مردم است که می بایست آحاد مردم متدین و مومن، با بصیرت دینی و هوشیاری خود مراقب باشند.

اصل رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه های متخصصان پزشکی مورد تاکید و تایید همه فقهاء و علمای بزرگوار بوده و خود قبل از همه عامل به آن بوده و هستند.
از سوی دیگر اصل توکل به خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و ادعیه وارده در کتب معتبر مانند مفاتیح الجنان از اعتقادات حقه و صحیح ماست که خصوصا در این ماه بزرگ رجب نباید از آن غافل شد و خارج از این وادی نورانی نباید به مطالب بدون سند و منبع و وهن آمیز توجه و اعتنایی کرد و می بایست با روشنگری خود مانع انتشار آنها شویم!

در حالی که کشور عزیز ما سی و یکمین کشوری است که درگیر این ویروس شده اما رسانه های دشمن با بزرگنمایی و ضریب دادن به اخبار طوری وانمود و القا می کنند که مخاطب تصور نماید پس از کشور چین ایران دومین کشور مبتلا به ویروس و منشاء انتشار آن در منطقه غرب آسیا است!

در این وضعیت لازم است به فرموده حکیم فرزانه، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای حفظه الله ما هم ” میلیونها نفرآماده باشیم برای اینکه هم دفاع کنیم و هم به دشمن ضربه بزنیم! ما هم باید متقابلا به دشمن حمله کنیم، چه تبلیغاتی و چه انواع و اقسام کارهایی که از دست یک ملت انقلابی بر می آید

دفاع همه جانبه در برابر حمله همه جانبه

ان شاء الله با امید، آگاهی و آرامش کرونا را شکست می دهیم.

و کلام آخر اینکه؛
مدافعان سلامت تشکر.

والسلام علیکم و رحمت الله
حسینی
امام جمعه شهرستان هندیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.