کد خبر : 18151
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 13:40
-

بزرگداشت “عید غدیر خم” عامل اتحاد مسلمانان است

بزرگداشت “عید غدیر خم” عامل اتحاد مسلمانان است

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: “عید غدیر خم” عامل اتحاد مسلمانان و موحدین است نه عامل اختلاف، پس در واقع بزرگداشت غدیر تمسک به ولایت و عامل اتحاد است. به گزارش شبکه خبری خوزستان, نشست هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه عید سعید غدیر خم در استانداری خوزستان برگزار

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: “عید غدیر خم” عامل اتحاد مسلمانان و موحدین است نه عامل اختلاف، پس در واقع بزرگداشت غدیر تمسک به ولایت و عامل اتحاد است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان, نشست هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه عید سعید غدیر خم در استانداری خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در این نشست با تشریح اهمیت والای عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در روزهای آینده عید قربان که از اعیاد بزرگ امت اسلامی است را پیش رو داریم و همچنین عید سعید غدیر خم که بزرگترین عید مسلمانان است.

وی افزود: همه مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عید سعید غدیر خم را گرامی داشته تا بتوانند در این موضوع ادای دین کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فرهنگ والای غدیر بسیار مبنایی و اساسی است و متاسفانه حق عید غدیر ادا نشده است.

وی افزود: دشمن از ابتدا به دنبال این بود اصلی‌ترین مظهر صفات الهی که همان ولایت و مظهر آن عیدغدیر است را از صحنه خارج کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به برخی شبهه افکنی‌ها در ذهن جوانان و خانواده‌ها گفت: مسئولان تلاش کنند تا ابتدا خود و خانواده‌هایشان نسبت به مفاهیم الهی و دینی به طور کامل آشنا شوند و سپس آن را در میان مردم نیز ترویج کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان داشت: بزرگداشت عید غدیر خم در واقع عامل اتحاد مسلمانان و موحدین است و نه عامل اختلاف، پس در واقع بزرگداشت غدیر تمسک به ولایت و عامل اتحاد است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت غدیر خم وی تاکید کرد: مسئله ولی و منجی موضوعی است که در تمامی ادیان الهی به آن اشاره شده است.

امام جمعه اهواز گفت: تمامی ادیان الهی به منجی موعود اعتقاد دارند ولیکن ما در مذهب شیعه که پیرو اهل بیت هستیم به منجی موعود موجود اعتقاد داریم که با ظهور خود مشکلات را از سر راه بشریت بر خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.