کد خبر : 10621
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 23:18
-

برگزاری دومین کارگاه آموزشی آشنایی با مدیریت پسماند های عادی و عفونی

برگزاری دومین کارگاه آموزشی آشنایی با مدیریت پسماند های عادی و عفونی

شبکه خبری خوزستان// دومین کارگاه آموزشی آشنایی با مدیریت پسماند های عادی و عفونی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان مجدمی تصریح کرد : با همکاری شبکه بهداشت و درمان و این اداره دومین کارکاه آموزشی در سالجاری برای پرسنل مطب ها و درمانگاه های درگیر با موضوع

شبکه خبری خوزستان// دومین کارگاه آموزشی آشنایی با مدیریت پسماند های عادی و عفونی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان
مجدمی تصریح کرد : با همکاری شبکه بهداشت و درمان و این اداره دومین کارکاه آموزشی در سالجاری برای پرسنل مطب ها و درمانگاه های درگیر با موضوع پسماند عفونی در سطح این شهرستان برگزار شود. این کارگاه با عنوان مدیریت پسماندهای عادی و عفونی توسط کارشناسان محیط زیست و شبکه بهداشت ودرمان در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان اجراشد.
وی افزود: در این نشست موضوعاتی چون ضوابط و آیین نامه های مدیریت پسماند و نیز روشهای اجرایی و چگونگی کاهش آثار زیانبار مدیریت پسماند های عفونی و عادی برای پرسنل مطب ها و درمانگاهها مورد بحث و آموزش قرار داده شد.
مجدمی در ادامه اظهار داشتند پسماند های عفونی یکی از انواع پسماند های خطرناک هستند که به دلیل حساسیت بسیار زیاد و بار آلودگی زیست محیطی و امکان انتقال عوامل بیماریزا از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند و به همین دلیل نیازمند آموزش و مدیریت صحیح و دفع بهداشتی است.
مجدمی در پایان ازشبکه بهداشت ودرمان و مدیریت نظام پزشکی و نیز مطب ها ودرمانگاهای این شهرستان بابت همکاری کمال تشکر و قدردانی نمودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.