کد خبر : 10134
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 20:13
-

برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست جناب آقای مهندس اردوان قنبری معاونت محترم سیاسی و اجتماعی فرمانداری برگزار گردید.

برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست جناب آقای مهندس اردوان قنبری معاونت محترم سیاسی و اجتماعی فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس قنبری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه ، تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و جانباختگان حوادث اخیر افزودند برای حمایت از تولید داخل و رونق تولید ملی ضروری است با پدیده ی شوم و مخرب قاچاق کالا و ارز برخورد جدی شود و لازمه این کار داشتن عزم جدی از سوی اقشار مختلف کشور می‌ باشد.

ایشان افزودند : بایستی از ظرفیت آموزش و آگاه سازی شهروندان به منظور حمایت از تولید ملی نهایت استفاده را ببریم و با دادن اطلاعات لازم به مردم ، حمایت لازم را از تولید ملی بعمل آورده و به توسعه و پیشرفت کشور کمک نماییم. در کنار این اقدامات تولید کنندگان داخلی نیز به ارتقاء سطح کیفیت کالاهای تولیدی خود اقدام نمایند.

در ادامه جلسه سایر اعضاء به بیان نکته نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.