کد خبر : 8852
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 8:11
-

بررسی مشکلات کوی مجاهد اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان+ تصویر

بررسی مشکلات کوی مجاهد اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان+ تصویر

مشکلات کوی مجاهد اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان بررسی می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برای دیدار با مردم و بررسی مشکلات مناطق مختلف برنامه هایی را انجام می‌دهد. در ادامه دیدارهای

مشکلات کوی مجاهد اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان بررسی می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برای دیدار با مردم و بررسی مشکلات مناطق مختلف برنامه هایی را انجام می‌دهد.

در ادامه دیدارهای مردمی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد این بار به میان مردم و اهالی خونگرم کوی مجاهد اهواز می‌رود.

این برنامه روز سه‌شنبه ۳ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مشکلات مردم کوی مجاهد اهواز را مورد بررسی قرار می‌دهد.

دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با مردم کوی مجاهد در مسجد چهارده معصوم(ع) کوی مجاهد برگزار می‌شود که مردم این منطقه می‌توانند مشکلات و معضلات خود را مستقیم با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در میان بگذارند.


بررسی مشکلات و معضلات کوی مجاهد از جمله اهداف دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با مردم این منطقه است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.