کد خبر : 18178
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 20:12
-

بختیاری‌زاده: امیدوارم با دست پر و پیروزی به مشهد بازگردیم/ بازی در آبادان سخت است

بختیاری‌زاده: امیدوارم با دست پر و پیروزی به مشهد بازگردیم/ بازی در آبادان سخت است

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: چیزی که خیلی مهم است شرایط خوب بازیکنان ما و تمرینات خوبی است که در طول هفته انجام دادیم و امیدوارم به امید خدا روز جمعه با دست پر به مشهد مقدس باز گردیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: چیزی که خیلی مهم است شرایط خوب بازیکنان ما و تمرینات خوبی است که در طول هفته انجام دادیم و امیدوارم به امید خدا روز جمعه با دست پر به مشهد مقدس باز گردیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی تبریز که مستحق پیروزی بودیم، در طول هفته تمرین کردیم و از لحاظ ذهنی و روحی خود را برای بازی سخت در آبادان و بردن این مسابقه آماده کردیم.

وی تصریح کرد: هر چند نفت آبادان دیدارهای گذشته خود را شکست خورده است و شرایطش به گونه‌ای است که محکوم به بردن است اما به اعتقاد من نفت آبادان همیشه حریف قابل احترامی است و بازی در آبادان نیز سخت است. چیزی که خیلی مهم است شرایط خوب بازیکنان ما و تمرینات خوبی است که در طول هفته انجام دادیم تا به امید خدا روز جمعه با دست پر به مشهد مقدس باز گردیم.

سرمربی تیم شهر خودرو در خصوص شرایط این تیم گفت: ما در طول هفته خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی داریم. مجموعه خیلی خوبی از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوانی داریم که کمتر به آنها توجه شده است و این موضوع نیز با توجه به اینکه تیم به دنبال سهمیه و بالای جدول بوده است، طبیعی است.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت است برای یک مربی به جوانان فرصت بدهد اما در حال حاضر و در اواخر لیگ شرایط به گونه‌ای است که نیاز داریم جوانان به ما کمک کند. بازیکنان جوان انرژی دارند و با انگیزه هستند و می‌توانیم فردا از آنها در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم. تیم یکدست و یکدلی داریم و امیدوارم با برد آبادان را ترک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.