کد خبر : 18184
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 20:23
-

با دعوت دکتر علیرضا ورناصری رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد

با دعوت دکتر علیرضا ورناصری رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد

*با دعوت دکتر علیرضا ورناصری* *رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد*           به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر ورناصری، مورخ (۹۹/۰۵/۰۹)دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر ورناصری به استان خوزستان سفر کرد و در اولین روز کاری خود، طی بازدیدهای

*با دعوت دکتر علیرضا ورناصری*
*رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد*

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر ورناصری، مورخ (۹۹/۰۵/۰۹)دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر ورناصری به استان خوزستان سفر کرد و در اولین روز کاری خود، طی بازدیدهای مختلف ، مسائل و مشکلات استان، شناخت ظرفیت ها جهت رفع محرومیت ها را بررسی کرد.

در ابتدای این برنامه کاری ، جلسه رئیس کمیسیون انرژی با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران نفتی استان با محوریت مسئولیت های اجتماعی کمیسیون انرژی و وزارت نفت در قبال استان خوزستان برگزار شد.

در ادامه دکتر ورناصری و دکتر عباسی با مدیران طرح توسعه ای شرکت ملی نفت ایران در غرب کارون دیدار داشتند و در خصوص مسائل مختلف و رفع موانع توسعه این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند. علاوه بر این بازدید از چاه شماره ۵ یادآوران نیز صورت گرفت.

جلسه با دکتر محمدی رئیس مناطق نفت خیز جنوب و مهندس علیخانی معاون توسعه مناطق نفت خیز کشور از دیگر برنامه های امروز بود که با حضور دکتر ورناصری و دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی برگزار شد. در این جلسه نیز مطالبات حوزه انتخابیه در حوزه نفت و انرژی توسط دکتر ورناصری در راستای تحقق آنان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.