کد خبر : 6920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 11:03
-

با حضور رئیس آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان هندیجان / پیوند خانه و مدرسه رمز موفقیت آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده + تصاویر

با حضور رئیس آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان هندیجان / پیوند خانه و مدرسه رمز موفقیت آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده + تصاویر

انجمن اولیا و مربیان؛ مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.

با حضور رئیس آموزش و پرورش هندیجان و اولیا دانش آموزان برگزار شد : به گزارش خبرنگارما از هندیجان ، پیوند خانه و مدرسه رمز موفقیت آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده است.

در مراسم انجمن اولیا و مربیان به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار و محوریت مشارکت در مدرسه حق والدین است در سالن اجتماعات حضرت فاطمه(س) با حضور رئیس آموزش و پرورش؛ کارشناس انجمن اولیا و مربیان و جمع کثیری از اولیا دانش آموزان و دبیران پر تلاش و خستگی ناپذیر برگزار شد.

در این مراسم گودرزی؛ نماینده معلمان آموزشگاه حضرت فاطمه (س) ؛ سند تحول بنیادین را یک تحول مهم در نظام آموزشی عنوان کردند و افزودند:باید موانع و آسیب های بین مربیان و متربیان؛ همچنین مربیان و سازمان برداشته شود تا شاهد کارایی بیشتر این سند در نظام آموزشی باشیم.

در این جشن ؛عباسی؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان اظهارکرد: انجمن اولیا و مربیان؛ مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.
در پایان این مراسم؛ اولیا با خواندن میثاق نامه پایبندی خود را به مفاد آن نشان دادند.

گفتنی است در حاشیه این نشست؛ عباسی؛ رئیس آموزش و پرورش؛طی گفت و گو های صمیمی با جمعی از اولیا؛ با درخواست آنان جهت تسریع در اهدا وسایل سرمایشی به کلاس های آموزشی آموزشگاه موافقت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار/اعظم حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.