کد خبر : 12736
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 14:24
-

بانک ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شوند

بانک ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شوند

شبکه خبری خوزستان// احمد زمانپور عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها بیان داشت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از شورای هماهنگی بانکها درخواست می شود تا برای مدت زمان محدود بانک ها تعطیل شوند. وی با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه و بسیاری

شبکه خبری خوزستان// احمد زمانپور عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها بیان داشت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از شورای هماهنگی بانکها درخواست می شود تا برای مدت زمان محدود بانک ها تعطیل شوند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه و بسیاری مراسمات و برنامه های دیگر افزود: در شرایط کنونی باتوجه به افزایش مراجعات مردمی به بانک ها و این که افراد ناقل یا مبتلا به بیماری کرونا بعضاٌ ناشناخته و در مرحله پنهان بیماری قرار دارند، برای پیشگیری از شیوع این بیماری بانک ها برای مدت زمان خاص تعطیل شوند.

زمانپور خاطرنشان ساخت: اگر چه در شرایط فعلی زمان فعالیت بانک ها کاهش یافته اما همچنان با تراکم جمعیت حاضر در این اماکن مواجه هستیم و انتظار می رود تا شورای هماهنگی بانک ها به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها در خاتمه ابراز امیدواری نمود: با تعامل دوسویه شورای هماهنگی بانک ها با استانداری ها موضوع تعطیلی بانک ها بررسی و مصوب شود تا در کاهش انتقال و شیوع بیماری کرونا در میان جامعه جلوگیری شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.