کد خبر : 2857
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 10:52
-

بازدید چند ساعته فرماندار مسجدسلیمان از مناطق زلزله زده

بازدید چند ساعته فرماندار مسجدسلیمان از مناطق زلزله زده

روند ارزیابی ها در شهرستان باید شتاب بیشتری به خود گیرد و همانگونه که از ابتدا در کنار همشهریان زلزله زده بوده ایم تا پایان بازسازی ها نیز در کنار زلزله زدگان عزیز خواهیم ایستاد.

بازدید چند ساعته فرماندار مسجدسلیمان از مناطق زلزله زده

 

مردم مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان به طور بی واسطه درخواست ها و مشکلات خودرا با سرپرست فرمانداری درمیان گذاشتند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان بازدید میدانی مستمر حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا علی رغم دغدغه های متعدد و حال نامساعد این روزهای شهرستان پس از زلزله اخیر و پس لرزه های متوالی و همچنین تعدد برنامه ها و جلسات ، اولویت را به شنیدن سخنان و برطرف نمودن مشکلات مردم می گذارد.

 

حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری به همراه تعدادی از مدیران و روئسای ادارات خدمات رسان به منظور رصد شرایط موجود و ارزیابی های میدانی از محله های زلزله زده شهرستان بازدید و با مردم گفتگو کردند و برخی تجهیزات و اقلام مورد نیاز را در اختیار شهروندان زلزله زده قرار دادند.

حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری؛ در این بازدیدضمن بررسی مشکلات و معضلات شهروندان به اشاره با اینکه حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده سبب تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شود عنوان کرد: روند ارزیابی ها در شهرستان باید شتاب بیشتری به خود گیرد، و همانگونه که از ابتدا در کنار همشهریان زلزله زده بوده ایم تا پایان بازسازی ها نیز در کنار زلزله زدگان عزیز خواهیم ایستاد.

 

حجتی نیا گفت: از مردم می خواهیم با صبوری ما را در انجام وظایفمان یاری نمایند و تلاش خواهیم کرد تا مردم گرامی نیز در کمترین زمان ممکن بتوانند از خدمات دولت استفاده نمایند ومنازل خود را تکمیل کنند

 

گفتنی است :مردم در این دیدار اقدام فرماندار شهرستان در جهت توجه به مناطق زلزله زده را ارزشمند و قابل تقدیر دانستند و اظهارداشتند:سرپرست فرمانداری از روز حادثه زلزله در این مناطق حادثه دیده حضور یافت و مشکلات آنها را بررسی و بار دیگر امروز در محلات شهرستان حضورپیداکرد و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی نمود.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.