کد خبر : 1929
تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 23:42
-

بازدید میدانی حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان

بازدید میدانی حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان

اردوگاه اسکان اضطراری ورودی شهرستان با نصب سوله امدادی ، دیوار کشی و تکمیل ساختمان داخلی روند رو به رشدی داشته است

بازدید میدانی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان

شبکه خبری خوزستان: سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان عصر امروز ۹۸/۴/۷ همراه کارشناس فنی و رئیس جمعیت هلال احمر ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت ، در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا به همراه مهندس بهرامی و مهندس شاپور باقری عصر امروز از اردوگاه اسکان اضطراری ورودی شهر و ساختمان در حال ساخت پایگاه سه راهی عنبر بازدید نمودند.

در این بازدید، سرپرست فرمانداری شهرستان بر تکمیل اردوگاه اسکان اضطراری ورودی شهرستان و بهره برداری هرچه سریع تر از پایگاه امداد و نجات عنبر جهت ارتقای امکانات در حوزه امداد و نجات تاکید و راهکارهای لازم را برای این منظور ارائه دادند.

شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان ضمن تشکر از پیگیری های و بازدید سرپرست فرمانداری در خصوص پروژه ها اذعان داشت: اردوگاه اسکان اضطراری ورودی شهرستان با نصب سوله امدادی،دیوار کشی و تکمیل ساختمان داخلی روند رو به رشدی داشته که در این بازدید مقرر گردید با استفاده از منابع شهرستانی وضعیت سیستم دفع آبهای سطحی اردوگاه حل گردد تا این اردوگاه آماده خدمت رسانی در حوادث گردد.

باقری ادامه داد:همچنین فاز اول که شامل سقف و ستون ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای عنبر به پایان رسیده است که تا چند روز آینده فاز نهایی این پروژه تکمیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.