کد خبر : 3686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 22:30
-

بازدید مسئولین شهرستان شادگان از روند عملیات آسفالت در روستاهای یوبه و سوده بخش مرکزی

بازدید مسئولین شهرستان شادگان از روند عملیات آسفالت در روستاهای یوبه و سوده بخش مرکزی

آسفالت روستاى سوده علیا ، سگاره ،ام الغزلان ،گیدارى و منصورى با تخصیص قیر رایگان به بهره برداری رسید و روستاهاى عبودى ، سالمى و خروسى شمالى در آینده نزدیک نیز آسفالت خواهند شد.

مسئولین شادگان از روند عملیات آسفالت در روستاهای یوبه و سوده بخش مرکزی بازدید کردند

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از شادگان ،حاجیان فرماندار شادگان،جنامی معاون فرماندارشادگان ،ناصری نژاد مسؤل دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، کرتلایی بخشدار مرکزى و موسوی رئیس بنیاد مسکن از روند اجرای عملیات پروژه از روند عملیات آسفالت در روستاهای یوبه و سوده بخش مرکزی بازدید نمود.

سعید حاجیان فرماندار شادگان در حاشیه ی این بازدید،اظهار داشت : جلسه ى که به همراه نماینده ی محترم با بنیاد مسکن استان داشتیم و مطالبات ناصرى نژاد جهت تامین قیر رایگان ، امروز شاهد علمیات آسفالت اکثر روستاها در سطح شهرستان هستیم .

سعید حاجیان افزود : سهمیه قیر رایگان روستاى یوبه ٨ هزار متر است که عملیات آسفالت آن با نظارت مستقیم بنیاد مسکن و بخشداری مرکزى در حال اجراست.

حاجیان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده جهت تامین قیر رایگان ادامه داد : آسفالت روستاى سوده علیا ، سگاره ،ام الغزلان ،گیدارى و منصورى با تخصیص قیر رایگان به بهره برداری رسید و روستاهاى عبودى ، سالمى و خروسى شمالى در آینده نزدیک نیز آسفالت خواهند شد.

این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت در روستای یوبه به طول ۳ کیلومتر و در روستای سوده بخش مرکزی شادگان بطول ۲/۵ کیلومتر می باشد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شادگان و تشکیل جلسات با مسئولان استانی قیر بصورت رایگان جهت آسفالت روستاهای شادگان تامین شده است.

 

خبرنگار/حکیمی

 

 

شادگان

 

 

شادگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.