کد خبر : 17066
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 16:08
-

بازدید شهردار و امام جمعه دزفول از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول + تصاویر

بازدید شهردار و امام جمعه دزفول از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول + تصاویر

بازدید شهردار و امام جمعه دزفول از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول + تصاویر     شبکه خبری خوزستان | شهردار و امام جمعه دزفول پیش از ظهر دیروز (سه شنبه) از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول بازدید کردند. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول، در حاشیه این بازدید

بازدید شهردار و امام جمعه دزفول از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول + تصاویر

 

 

شبکه خبری خوزستان | شهردار و امام جمعه دزفول پیش از ظهر دیروز (سه شنبه) از کارخانجات سازمان عمران شهرداری دزفول بازدید کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول، در حاشیه این بازدید حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام 《جهش تولید》 از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد که سازمان عمران شهرداری دزفول می تواند با مدیریت جهادی نقش موثری را در این راستا ایفا کند.

وی افزود: توصیه می شود پروژه ها بصورت متوازن توسعه یابند و همچنین مستلزم است با اهتمام و تلاش مضاعف فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال محقق شود.

امام جمعه دزفول در ادامه ضمن تشکر از زحمات شهردار دزفول و همچنین مدیر عامل سازمان عمران به منظور تجهیز این کارخانه، از راه اندازی کارگاه تولید انواع سنگ جدول و بلوک سیمانی و همچنین ایستگاه بچینگ تولید بتن آماده کفپوش سیمانی و سایر تولیدات این کارخانه ابراز خرسندی کرد.

مهندس دوائی فر شهردار دزفول نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور امام جمعه دزفول، از مدیریت و پرسنل سازمان عمران شهرداری به منظور اقدامات صورت گرفته در این سازمان تقدیر کرد.

در این بازدید بخش های مختلف این کارخانه نظیر کارگاه تولید انواع سنگ جدول و بلوک سیمانی، ایستگاه بچینگ تولید بتن آماده و تولید کفپوش سیمانی، کارخانه تولید آسفالت گرم، احداث خط لوله گاز جهت تغییر سوخت کارخانه آسفالت، کارگاه تولید انواع شن و ماسه و سنگ شکسته، مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.