کد خبر : 11003
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 8:22
-

بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق کوی مندلی و کوی مشعلی اهواز + تصاویر

بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق کوی مندلی و کوی مشعلی اهواز + تصاویر

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از مناطق کوی مندلی و کوی مشعلی اهواز بازدید کرد و به بررسی آخرین وضعیت مشکلات این مناطق پرداخت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد به صورت شبانه و سرزده از مناطق کوی مندلی و

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از مناطق کوی مندلی و کوی مشعلی اهواز بازدید کرد و به بررسی آخرین وضعیت مشکلات این مناطق پرداخت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد به صورت شبانه و سرزده از مناطق کوی مندلی و کوی مشعلی اهواز بازدید کرد و به بررسی آخرین وضعیت مشکلات این مناطق پرداخت.
بازدید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از ساعت یک بامداد شروع و تا سه بامداد ادامه داشت و حجت الاسلام سید امیر میرعلایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز وی را همراهی می‌کرد.

این دو منطقه از مناطق حاشیه و محروم اهواز هستند که در مسئله فاضلاب و آب آشامیدنی مشکلات جدی دارند و پیش از این مسئولان در حضور امام جمعه اهواز قول لازم برای حل مسائل این مناطق را داده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.