کد خبر : 4388
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 8:00
-

بازدید استاندار خوزستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال در شوشتر

بازدید استاندار خوزستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال در شوشتر

بازدید استاندار خوزستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال در شوشتر استاندار خوزستان ، نماینده شوشتر و گتوند و فرماندار این شهرستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال سیکا در شوشتر بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، این شرکت یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین کارخانه‌های آجرسازی در ایران و منطقه خاورمیانه

بازدید استاندار خوزستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال در شوشتر
استاندار خوزستان ، نماینده شوشتر و گتوند و فرماندار این شهرستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال سیکا در شوشتر بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، این شرکت یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین کارخانه‌های آجرسازی در ایران و منطقه خاورمیانه است که با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود. طرح احداث این کارخانه از ده سال گذشته مطرح شده بود که پیگیری های سرمایه گذار به نتیجه‌ای نرسید.

با راه اندازی این مجموعه صنعتی، در فاز نهایی به طور مستقیم بیش از ۱۵۰ نفر نیرو به کار مشغول می‌شوند و برای حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود. با بهره برداری از فاز اول این شرکت، روزانه ۳۰۰۰ متر مربع انواع پانل‌های ساختمانی تولید می‌شود.
همچنین در فاز دوم ، روزانه ۱۵۰ هزار عدد انواع بلوک ( پوروتونی قفل دار و مقاوم در برابر زلزله و کاملا عایق) و دیگر محصولات سفالی مورد نیاز صنعت ساختمان شامل کف پوش معابر ، دیوارهای جداکننده در این شرکت تولید می‌شود. محصولات این شرکت در نمای بیرونی و درونی ساختمان‌ها، کف پوش فضاهای سرپوشیده و روباز، نمای بیرونی و داخلی استخرها ، پوشش دیواره تونل ها و پل ها ، دیواره حفاظتی بزرگراه ها، مرمت و بازسازی اماکن تاریخی کاربرد دارد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.