کد خبر : 7509
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 - 19:02
-

ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت

ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت

عسکری: هدفمان سربلندی نام بندرماهشهر است. ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت: در ابتدا از برادر عزیزم حاج مجاهد محمدی مهر که نهایت لطف را نسبت به بنده داشتند کمال تشکر و قدردانی را میکنم و امیدوارم که بتوانم به اعتماد ایشان

ایوب عسکری

عسکری: هدفمان سربلندی نام بندرماهشهر است.

ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت: در ابتدا از برادر عزیزم حاج مجاهد محمدی مهر که نهایت لطف را نسبت به بنده داشتند کمال تشکر و قدردانی را میکنم و امیدوارم که بتوانم به اعتماد ایشان پاسخ خوبی بدهم.

عسکری وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: برای سربلندی نام بندرماهشهر تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد و دست یاری و کمک را به سمت تمامی مردم و علاقه مندان دراز میکنیم و انشاالله با حمایت این عزیزان و مسئولین شهرستان بتوانیم گامی مؤثر را در راه اعتلای ورزش این منطقه برداریم.

وی در خصوص اهداف باشگاه گفت: برنامه و اهداف خود را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح ریزی کرده ایم. در برنامه کوتاه مدت هدفمان صعود به لیگ دو و در برنامه میان مدت هدفمان بسترسازی و ایجاد آکادمی باشگاه و در برنامه بلند مدت نیز به دنبال حضور در سطح اول فوتبال ایران هستیم که امیدوارم با کمک مردم و مسئولین به این مهم برسیم.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر در پایان گفت: متناسب اهدافی که داریم طی دو سه روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد و کار خود را به صورت جدی استارت خواهیم زد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.