کد خبر : 3952
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 12:09
-

ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود نیازمند فرهنگ حسینی است

ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود نیازمند فرهنگ حسینی است

ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود نیازمند فرهنگ حسینی است نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه و قرآن را بزرگ‌ترین آموزه‌های محرم و عزاداری سالار شهیدان دانست و گفت: ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود، نیازمند فرهنگ و شور حسینی است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از

ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود نیازمند فرهنگ حسینی است
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه و قرآن را بزرگ‌ترین آموزه‌های محرم و عزاداری سالار شهیدان دانست و گفت: ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود، نیازمند فرهنگ و شور حسینی است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آئین سیاه پوشان هیئت بیت الزهرا(س) اندیمشک با حضور پرشور عاشقان اهل بیت(ع) و مردم پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار شد. در این باشکوه و معنوی مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز در عزای حسین(ع) بر سینه زده و مهر الهی خود به تصویر کشیدند تا اندیمشک آماده سوگواری سالار شهیدان باشد.

فریدون حسنوند در این آئین با بیان این که محرم و عزاداری سالار شهیدان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: آموزه‌های مقام معظم رهبری در زمینه عزاداری سالار شهیدان زمینه ساز توسعه فرهنگ اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان این که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع) محرم و عزاداری سالار شهیدان را اولویت خود قرار داده، محرم و عزاداری سالار شهیدان را نقشه راه معنوی کشور دانست و گفت: برای برگزاری عزاداری سالار شهیدان باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه عاشورا و نقش آن در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قرآن را بزرگ‌ترین آموزه‌های محرم و عزاداری سالار شهیدان دانست و خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای پیروزی بر دشمنان خود، نیازمند فرهنگ و شور حسینی است.

وی با بیان این که ما باید به حسین و فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) توجه و این فرهنگ را در جامعه ترویج کنیم، افزود: ما اگر در راه حسین و فرهنگ اهل بیت(ع) گام برداریم، دشمن فرصت حضور در مرزهای معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی را پیدا نمی‌کند.

حسنوند با اشاره به توجه مقام معظم رهبری و اهل بیت(ع) در برگزاری آئین‌های ویژه عزاداری و پاسداشت ایام سوگواری سالار شهیدان، محرم را منشأ تحولات جهان اسلام دانست و با بیان این که نقش عاشورا و محرم در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی خاص و منحصر به فرد است، ادامه داد: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، راه و منطق آنان یک اولویت است و از آئین‌های سوگواری شهدای کربلا باید در این زمینه بهره برد.
آذین بندی، برپایی ایستگاه صلواتی، تلاوت ادعیه مذهبی و قرائت قرآن، سینه زنی و سخنرانی از جمله دیگر ویژه برنامه‌های هیئت بیت الزهرا(س) به مناسبت آغاز آئین‌های سوگواری دهه محرم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.