کد خبر : 19307
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 11:18
-

ایذه سفید و آغاجری در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

ایذه سفید و آغاجری در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شرایط خوزستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا به ثبات رسیده و اکنون تنها شهرستان آغاجری در وضعیت قرمز قرار دارد. فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: از ۲۷ شهرستان خوزستان در حال حاضر فقط شهرستان آغاجاری از نظر وضعیت ابتلا

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شرایط خوزستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا به ثبات رسیده و اکنون تنها شهرستان آغاجری در وضعیت قرمز قرار دارد.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: از ۲۷ شهرستان خوزستان در حال حاضر فقط شهرستان آغاجاری از نظر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های مختلف در شرایط مشابهی قرار ندارند افزود: بقیه شهرستان‌های خوزستان از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا در وضعیت‌های نارنجی، زرد و یا سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهرستان‌های مثل ایذه وضعیت سفید از نظر ابتلا به کرونا دارد که نشان از رعایت مردم و تلاش مسئولان است.

وی بیان داشت: با اقدامات انجام شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، استان خوزستان در مقابله با کرونا هم اکنون در وضعیت با ثبات قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.