کد خبر : 10485
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 9:24
-

امکان قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه فراهم شد

امکان قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه فراهم شد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از اجرای طرح قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، محسن درفشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸۵ نفر از ماموران قرائت کنتور اداراتآبو فاضلاب شهرهای استان با استفاده

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از اجرای طرح قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه خبر داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، محسن درفشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸۵ نفر از ماموران قرائت کنتور اداراتآبو فاضلاب شهرهای استان با استفاده از موبایل‌های جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام به قرائت کنتورهای آب شهروندان و ارسال اطلاعات به امور و ادارات خود برای محاسبه قبوض آب بها می کنند.

وی گفت: موبایل‌های جدید که جانشین دستگاه‌های قدیمیpdlشده است، علاوه بر سبک و کم وزن بودن، کم هزینه‌تر نیز بوده و نگهداری و تعمیرات آن ساده تر است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان عنوان کرد: با نرم افزار نصب شده بر رویتلفن‌های همراه،امکان انجام انواع پیمایش‌ها و جمع‌آوری و تصحیح اطلاعات مشترکین به راحتی قابل انجام است.

درفشان گفت: علاوه بر این با بهره‌گیری از سامانه موقعیت یاب جهانی(جی پی اس) نیز می توان مسیر ماموران قرائت کنتور و موقعیت صحیح مشترکین آب و فاضلابرا رصد و در صورت امکان تصحیح نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.