کد خبر : 113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:29
-

امکانات لجستیکی آستان قدس رضوی به خوزستان منتقل شد

امکانات لجستیکی آستان قدس رضوی به خوزستان منتقل شد

مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدی رضوی با اشاره به اینکه بخشی از امکانات لجستیکی آستان به خوزستان منتقل شده است گفت: تولیت آستان دستور به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های آستان را داد‌ه‌‌اند و فاز دوم برآورد میدانی از خسارت و نیازها مورد بررسی قرار می‌گیرد. سید وحید موسویان در بازدید از ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان

مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدی رضوی با اشاره به اینکه بخشی از امکانات لجستیکی آستان به خوزستان منتقل شده است گفت: تولیت آستان دستور به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های آستان را داد‌ه‌‌اند و فاز دوم برآورد میدانی از خسارت و نیازها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سید وحید موسویان در بازدید از ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان با اشاره به فعال‌سازی دفاتر آستان قدس از ابتدای آغاز سیل اظهار داشت: از تمامی توان و ظرفیت آستان برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به مردم سیل‌زده بیان کرد: معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس و بنیاد کرامت رضوی به ترتیب نقش پیگیرکننده هماهنگ کننده میدانی جغرافیای مناطق سیل‌زده را برعهده دارد.

مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدی رضوی با اشاره به استقرار بنیاد کرامت رضوی در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان ادامه داد: گروه‌های خادمیان رضوی آستان قدس به مسأله رسیدگی به سیل‌زدگان ورود پیدا کردند و براساس تخصص به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به انتقال بخشی از امکانات لجستیکی آستان قدس رضوی به استان خوزستان عنوان کرد: بسته‌های بهداشتی و دارویی نیز به‌زودی بسته‌بندی و به مناطق ارسال می‌شود.

موسویان با اشاره به اینکه بخشی از امکانات لجستیکی آستان به خوزستان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در حال تهیه بسته‌های بهداشتی و دارویی هستیم ضمن اینکه بخش بهداشت و سلامت آستان رضوی در زمینه اعزام پزشکان و ویزیت بیماران و واحدهای فنی و عمرانی فعالیت دارد.

مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدی رضوی با اشاره به اعطای ۵۰۰ رأس دام از نذورات آستان قدس رضوی برای سیل‌زدگان اظهار داشت: تولیت آستان دستور به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های آستان را داد‌ه‌‌اند و فاز دوم برآورد میدانی از خسارت و نیازها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای تهیه و توزیع محصولات فرهنگی در کمپ‌ها برای میان مدت، گفت: بیش از ۱۰ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده خوزستان به فعالیت جهادی می‌پردازند که از هزار نوجوان و جوان تشکیل شده‌اند.

موسویان اقدامات بلند مدت آستان قدس رضوی را در حوزه احداث منازل و تأمین لوازم مورد نیاز آنها برشمرد و ادامه داد: دفاتر نمایندگی ۱۰ استان کشور معین خوزستان هستند تا علاوه بر جمع‌آوری اقلام موردنیاز نسبت به اعزام گروه‌های جهادی و نذورات مردمی اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.