کد خبر : 8066
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 8:41
-

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروی انتظامی با مخلان امنیت و متعرضین به حقوق مردم قاطعانه برخورد می کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سید محمد صالحی در آئین یادبود و تشییع شهدای مدافع وطن استوار یکم شهید یاسر سپیدرو و

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروی انتظامی با مخلان امنیت و متعرضین به حقوق مردم قاطعانه برخورد می کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سید محمد صالحی در آئین یادبود و تشییع شهدای مدافع وطن استوار یکم شهید یاسر سپیدرو و شهید محمدعلی کاظمی اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای وظیفه ذاتی و قانونی خود که بر طبق قانون وظیفه استقرار و ایجاد نظم و امنیت را بر عهده دارند، همه روزه از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها شهدای گرانقدری را در راه دفاع از امنیت مردم تقدیم می کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان افزود: خوشبختانه درب شهادت بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است و گواه این مطلب شهدای عزیزی که نیروی انتظامی روزانه تقدیم می‌کند، است.
سردار صالحی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با تمام وجود و تا پای جان در راه دفاع از امنیت مردم ایستاده است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان امنیت و متعرضین به حقوق مردم قاطعانه برخورد می کند و امنیت مردم عزیز خط قرمز ما محسوب می‌شود و اجازه نخواهیم داد کسی یا گروهی آرامش و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند.

انتهای پیام/۳۳۱/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.