کد خبر : 11194
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 10:10
-

امام جمعه اهواز: ‌حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است‌

امام جمعه اهواز: ‌حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است‌

امام جمعه اهواز با اشاره به نقش مردم در اداره کشور اظهار داشت: مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد. اگر مجلس انقلابی داشتیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور وجود نداشت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه درخوزستان در خطبه‌های

امام جمعه اهواز با اشاره به نقش مردم در اداره کشور اظهار داشت: مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد. اگر مجلس انقلابی داشتیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور وجود نداشت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه درخوزستان در خطبه‌های سیاسی -عبادی نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مجلس در اداره کشور اظهار داشت:مجلس و نمایندگان اگر در تراز انقلاب باشند، خباثت‌های دشمن بی اثر خواهد بود.

وی افزود: چالش‌های اقتصادی امروز کشور به دلیل نداشتن مجلس انقلابی است. مجلس انقلابی مجلسی است که مرزبندی مشخص با دشمن، دارای صبر، بصیرت و ساده‌زیستی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: دشمن در تلاش است تا با پرداختن به حواشی، مانع دیده شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته شود، دستاوردهایی که نتیجه زحمات مردم در دل تحریم‌ها و مسیری است که خود انتخاب کرده‌اید.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در دوران تحریم‌های فلج کننده نظام سلطه بیان کرد: در سال‌های تحریم تمام راه‌های پیشرفت را بر جمهوری اسلامی بستند و در جنگ تحمیلی حتی سیم‌خاردار نیز در اختیار ما قرار ندادند اما پیروز و سربلند از میدان بیرون آمدیم.

امام جمعه اهواز در ادامه افزود: تاکنون در معرفی این دستاوردها خوب کار نکرده‌ایم حال آنکه دشمن کوچکترین پیشرفت‌ خود را بازتاب گسترده‌ای می‌دهد.معرفت دینی، سیاسی و اخلاقی و پیشرفت در مسائل گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی، علمی و فناوری، مادی و معنوی از این دستاوردها می‌باشند.
موسوی فرد عدالت محوری، مبارزه با فساد، کاهش فقر از ۴۶ به ۹ درصد، پیشرفت نظامی و سازندگی و اقتدار و عزت بین المللی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: وجود استقلال و آزادی، اعتماد به نفس ملی، ایجاد جو قرآنی در کشور، مردم سالاری دینی، نقش آفرینی در منطقه و برگزاری انتخابات از دیگر دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی می‌باشند. دانش هسته‌ای، توسعه راه‌های ارتباطی و ساخت داروهای مهم بعد از انقلاب اسلامی از موفقیت های مهم پس از انقلاب است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انتظار می‌رود در این روز حماسی و تاریخی مردم خوزستان بار دیگر به صحنه بیایند و با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

امام جمعه اهواز افزود: روز جمعه هفته آینده نیز مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای همراهش در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مردم در این صحنه نیز با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان به روز نیرو هوایی و اعلام همراهی این نیرو با انقلاب اشاره و گفت: حضور مقتدر نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و جا دارد یاد و خاطره شهدای والا مقام نیروی هوایی را گرامی بداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.