کد خبر : 5922
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 7:49
-

امام جمعه اهواز: زائران زیارت اربعین حسینی امسال را با نام و یاد شهدا مزین کنند

امام جمعه اهواز: زائران زیارت اربعین حسینی امسال را با نام و یاد شهدا مزین کنند

امام جمعه اهواز: زائران زیارت اربعین حسینی امسال را با نام و یاد شهدا مزین کنند امام جمعه اهواز گفت: زیارت اربعین امسال را به نیت شهدا انجام دهیم و هر گامی را که برمیداریم به شهدای بزرگوار تقدیم کنیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در

امام جمعه اهواز: زائران زیارت اربعین حسینی امسال را با نام و یاد شهدا مزین کنند
امام جمعه اهواز گفت: زیارت اربعین امسال را به نیت شهدا انجام دهیم و هر گامی را که برمیداریم به شهدای بزرگوار تقدیم کنیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در نماز جمعه این هفته اهواز اظهار داشت: هدف از زیارت اربعین لقاء الله است و انسان وقتی می خواهد به زیارت برود باید با نیت تقرب الهی قدم بردارد چرا که کشتی اباعبدالله الحسین (ع) سریع‌ترین راهی است که ما را به خدا می‌رساند.

وی با یادآوری حوادث رانندگی در عراق، هشدار داد: رانندگان عراقی با توجه به فعالیت تمام وقت در این روزها و خستگی مفرط بیشتر از همیشه در معرض حوادث رانندگی هستند لذا مسافران ایرانی هوشیار باشند و همیشه یک زائر در کنار راننده بیدار بماند.
امام جمعه اهواز ادامه داد: حجاب بانوان عراقی در این روزها بسیار کامل است، بانوان ایرانی نیز باید با حجاب کامل وارد عراق شوند و حجاب اسلامی به معنای واقعی کلمه رعایت شود.

وی در تشریح بخشی از آداب زیارت نیز عنوان کرد: در مسیر اربعین به یاد مصائب شهدای کربلا باشیم و با چشم گریان قدم برداریم و تا جایی که ممکن است و به شما لطمه وارد نشود کمتر غذا بخورید و به یاد تشنگی شهدای کربلا کمتر آب بنوشید.

موسوی‌فرد همچنین به دیدار خود با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پیغام‌ها و مطالبات مردم خوزستان را به سمع و نظر ایشان رساندم و ایشان مسئولیت سنگینی نسبت به تامین امنیت زائران اربعین بر دوش دارند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.