کد خبر : 3565
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 7:37
-

اقدام جالب سپاه خوزستان؛ برگزاری رونمایی از پوستر «قربانی ترور» در منزل شهید عذاری +تصویر

اقدام جالب سپاه خوزستان؛ برگزاری رونمایی از پوستر «قربانی ترور» در منزل شهید عذاری +تصویر

اقدام جالب سپاه خوزستان؛ برگزاری رونمایی از پوستر «قربانی ترور» در منزل شهید عذاری +تصویر آئین رونمایی از پوستر کارگاه پوستر «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در منزل یکی از خانواده شهید این حادثه برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از پوستر کارگاه پوستر «قربانی

اقدام جالب سپاه خوزستان؛ برگزاری رونمایی از پوستر «قربانی ترور» در منزل شهید عذاری +تصویر

آئین رونمایی از پوستر کارگاه پوستر «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در منزل یکی از خانواده شهید این حادثه برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از پوستر کارگاه پوستر «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در منزل یکی از خانواده شهید این حادثه برگزار شد.

در دیداری که مسئول معاونت فرهنگی هنری و مسئول سازمان بسیج هنرمندان با خانواده شهید عذاری انجام شد، از پوستر پوستر کارگاه پوستر «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه رونمایی شد.

در این دیدار پدر شهید عذاری ضمن تشکر ازبرگزاری این رویداد تقاضای اکید داشت که شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱شهریور را فراموش نکنید.
کارگاه پوستر «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه از نهم تا یازدهم مردادماه با حضور استاد عسکری از قم و باحضور جمعی از هنرمندان انقلابی در اهواز برگزار می‌شود.

مرکز آفرینش‌های ادبی هنری بسیج خوزستان با همکاری مجمع طرحان خوزستان «خاک نگار»، بسیج هنرمندان خوزستان و سازمان هنری اوج تصمیم به برگزاری کارگاه تولید پوستربا عنوان قربانی ترور گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.