کد خبر : 12708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 23:59
-

اقدامات پیشگیرانه در شادگان برای مقابله با کرونا تشدید شود

اقدامات پیشگیرانه در شادگان برای مقابله با کرونا تشدید شود

فرماندار شادگان: اقدامات پیشگیرانه در شادگان برای مقابله با کرونا تشدید شود   فرماندار شادگان گفت: برای مقابله بیشتر با ویروس کرونا، ضرورت دارد که اقدامات پیشگیرانه بیش‌ازپیش در سطح شهرستان تشدید و تقویت شود. مهندس حاجیان فرماندار شادگان در جلسه شورای اداری و با محوریت «مبارزه با کرونا» که در محل فرمانداری این شهرستان

فرماندار شادگان:

اقدامات پیشگیرانه در شادگان برای مقابله با کرونا تشدید شود

 

فرماندار شادگان گفت: برای مقابله بیشتر با ویروس کرونا، ضرورت دارد که اقدامات پیشگیرانه بیش‌ازپیش در سطح شهرستان تشدید و تقویت شود.
مهندس حاجیان فرماندار شادگان در جلسه شورای اداری و با محوریت «مبارزه با کرونا» که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله بیشتر با این بیماری ضرورت دارد که اقدامات پیشگیرانه بیش‌ازپیش در سطح شهرستان تشدید و تقویت شود.
وی افزود: ضدعفونی کردن محیط ادارات با دقت انجام شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولیت تحقق این امر را در ادارات خود دارند.
فرماندار شادگان ادامه داد: اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، قطعاً این بیماری مهار خواهد شد.
وی تصریح کرد: امروز جنگ مدافعان سلامت است و هر یک از افراد باید به اندازه توان خود به توصیه‌های بهداشتی از قبیل پرهیز از حضور در تجمعات، جشن‌ها، رعایت موازین بهداشتی باید توجه کند تا به عزیزانی که با فداکاری و از جان گذشتگی در بیمارستان و درمانگاه‌ها برای سلامت جان هم نوعان خود تلاش می‌کنند، کمک کرده باشد.
حاجیان در پایان گفت: امید می‌رود با همکاری مردم از این وضعیت پیش آمده با موفقیت عبور کنیم و شاهد سلامت روحی جسمی همه افراد باشیم. خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.