کد خبر : 18134
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 16:02
-

اقدامات فوری برای رفع مشکل آب منطقه “مراونه” خوزستان در حال اجراست

اقدامات فوری برای رفع مشکل آب منطقه “مراونه” خوزستان در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در پاسخ به مسئله افت فشار و قطعی آب منطقه “مراونه ۵” و گلایه مردم از این وضعیت گفت: آبفا ۳ ماموریت برای این مسئله طراحی کرده که با نهایی‌شدن آنها، مشکل آب این منطقه برطرف می‌شود. صادق حقیقی‌پور ، درباره افت فشار و قطعی آب منطقه و روستای “مراونه ۵”

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در پاسخ به مسئله افت فشار و قطعی آب منطقه “مراونه ۵” و گلایه مردم از این وضعیت گفت: آبفا ۳ ماموریت برای این مسئله طراحی کرده که با نهایی‌شدن آنها، مشکل آب این منطقه برطرف می‌شود.

صادق حقیقی‌پور ، درباره افت فشار و قطعی آب منطقه و روستای “مراونه ۵” شهرستان باوی اظهار داشت: اقدامات لازم و فوری برای حل این مشکل چاره اندیشی شده است.

وی افزود: براساس همکاری بین بخشی و خدمات رسانی به مردم منطقه، راهکاری حل این مسئله در شهرستان اهواز جهت بهره‌گیری از ظرفیت تصفیه خانه شهدای “دغاغله ۳” در دستور کار شهرستان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان درباره راهکاری حل مشکل افت فشار مردم روستای مراونه گفت: راهکار اول افزایش رژیم پمپاژ از ۱۵ به ۲۴ ساعت درشبانه روز با اجرای خط انتقال جدید از رودخانه به سمت تاسیسات به طول یک ونیم کیلومتر لوله ۳۵۵ میلی متر بود.

وی درباره زمان اتمام این ماموریت گفت: این ماموریت با همکاری مسئولان در دهم تیرماه به اتمام رسید و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

حقیقی‌پور درباره ماموریت دوم برای حل مشکل آب مردم روستا بیان داشت: تعویض و ارتقاء الکتروپمپ‌ها و تابلوی برق تاسیسات شهدای دغاغله باهدف تقویت دبی و هد آب ۱۳ روستای مسیر لامی، به ویژه رفع مشکل آب روستای مراونه ۵ بود که در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: ماموریت سوم اجرای بورینگ (پرس افقی) جهت تغییر مسیر خط انتقال آب اصلی است. این مسیر به دلیل وجود ارتفاع ۶ متری در مقطع عبوری از کانال آب در روستای “گبیر یک” به دلیل کاهش افت فشار خط بوده که در حال اجراء است و تا پایان هفته به پایان می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.