کد خبر : 13445
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 0:07
-

اقدامات عملی قرارگاه امیرالمومنین (ع) برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در جامعه

اقدامات عملی قرارگاه امیرالمومنین (ع) برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در جامعه

شبکه خبری خوزستان // روند اقدامات عملی قرارگاه امیرالمومنین(ع) مسجدسلیمان در آستانه فرا رسیدن سال جدید برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در میان جامعه ادامه یافت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سربازان سلامت قرارگاه امیرالمومنین (ع) مسجدسلیمان در اقدامات عملی خود برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در آستانه سال جدید حدود ۶ هزار

شبکه خبری خوزستان // روند اقدامات عملی قرارگاه امیرالمومنین(ع) مسجدسلیمان در آستانه فرا رسیدن سال جدید برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در میان جامعه ادامه یافت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سربازان سلامت قرارگاه امیرالمومنین (ع) مسجدسلیمان در اقدامات عملی خود برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در آستانه سال جدید حدود ۶ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده آب ژاول تهیه که جهت گندزدایی و ضدعفونی بخشی از آن به بیمارستان ۲۲ بهمن و شهرداری گلگیر تحویل داده شد. ضمن این که حدود هزار و پانصد لیتر نیز در میان اهالی منطقه چهاربیشه توزیع گردید. این اقدام با مشارکت اداره گمرک منطقه ویژه بندر ماهشهر، پتروشیمی کارون، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، شهردار گلگیر و توسط مددکاران موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” و خیرین گمنام انجام گرفت.

علاوه بر این در آخرین روز سال به همت عوامل قرارگاه امیرالمومنین (ع) ایستگاه سیار سنجش سلامت مردم در مرکز شهر مسجدسلیمان مستقر گردیده است که در این ایستگاه سیار سلامت مردم بصورت سرپایی تب سنجی شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک ابتلا به کرونا به مراکز درمانی معرفی می‌شوند. این اقدام نیز با مشارکت کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان (خرید دستگاه تب سنج) انجام گرفته است.

گفتنی است قرارگاه امیرالمومنین “ع” در مسجدسلیمان با هدف شکست کرونا توسط موسسه خیریه علی بن ابیطالب “ع” به همراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین تشکیل شده و پیش از این نیز در اقداماتی سبد اقلام بهداشتی در بین شهروندان خصوصاً خانواده های کم بضاعت توزیع نموده و بیش از ۷ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده آب ژاول تهیه و جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن مناطق شهری، روستایی و عشایری به سپاه ناحیه شهرستان لالی تحویل دادند.

شایان ذکر است قرارگاه امیرالمومنین “ع” از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در ابن اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند. شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی

۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴ به نام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب (ع) می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.