کد خبر : 5944
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 8:06
-

اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن اقتصاد در برابر حرکت‌های بین‌المللی است

اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن اقتصاد در برابر حرکت‌های بین‌المللی است

اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن اقتصاد در برابر حرکت‌های بین‌المللی است نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد در برابر تکانه‌های بین‌المللی و تبدیل تهدیدها به فرصت اما شاهد تبدیل نفت به عنوان یک فرصت به تهدید هستیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام

اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن اقتصاد در برابر حرکت‌های بین‌المللی است
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد در برابر تکانه‌های بین‌المللی و تبدیل تهدیدها به فرصت اما شاهد تبدیل نفت به عنوان یک فرصت به تهدید هستیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان و راه‌اندازی آزمایشگاه خوردگی این شرکت اظهار داشت: هر اتفاقی که در عالم می‌افتد از سر امتحان و آزمون الهی است.

وی با اشاره به این‌که آزمون‌های الهی همچون آزمون‌های دنیوی هستند که در طول عمر از انسان گرفته می‌شود، بیان کرد: ممکن است که انسان در طول عمر تنها یک بار مورد امتحان الهی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به شکست شیطان در برابر آزمون ولایت، عنوان کرد: این مسئله سخت‌ترین آزمون الهی است و بسیاری در جنگ‌های مختلف دوران پیامبراکرم(ص) حضور داشتند اما تا آخر در مسیر ولایت باقی نماندند.

وی به سختی‌های دوران چهل سال انقلاب اسلامی و تحمل آنها از سوی مردم امت اسلامی اشاره و گفت: چه کسی باور می‌کرد که روزی ایران اسلامی یا کشور دیگری در برابر آمریکا و نظام استکبار جهانی بایستد.

موسوی‌فرد به شکست هیمنه آمریکای جنایتکار توسط ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اخیرا شاهد بودیم که نفتکش بریتانیایی با حضور در دریای ایران توقیف و پهپاد جاسوسی نیز همزمان با حضور در آسمان ایران ساقط می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: در ۲۰۰ سال قبل از انقلاب اسلامی ایران بخش‌های مختلف از ایران اسلامی چپاول و یک سوم کشور به استعمارگران داده شد اما اینکه در چهل سال اخیر یک وجب هم داده نشد که به برکت ولایت است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در زمینه‌های امنیتی و دفاعی و اطاعت از سخن حرف ولایت اظهار داشت: الگوی رفتار ما پیامبراکرم(ص) و آل محمد است و پیشرفت‌های امروزه نتیجه استقامت و پایداری است.

موسوی‌فرد با بیان این‌که روزی سیم‌خاردار را از ایران اسلامی منع می‌کردند اما امروزه پهپادی ساخته می‌شود که رادار گریز است، ادامه داد: امام راحل به امت اسلامی ما می‌توانیم را یاد داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: رهبرمعظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند یعنی تولید داخل اما وقتی کارخانه‌ای محصول آن به‌دلیل عدم حمایت در داخل بر زمین مانده یعنی بیکاران کارگران و این خوب نیست.

وی رمز توانمندی سپاه پاسداران و ارتش را اهتمام نسبت به راهکارهای رهبرمعظم انقلاب برشمرد و بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در جنگ اقتصادی سخت، لازمه آن کار و تلاش است.

موسوی‌فرد عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی روزی باید به مرحله‌ای برسد که دیگر بشکه‌های نفت صادرات نفت نکند بلکه فرآورده‌های آن را صادر کند. زعفران خام کشور به بیرون از مرزها برده می‌شود و با قیمت چندین برابری در کشور فروخته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به موفقیت با سپردن کارها به دست جوانان ایرانی، بیان کرد: غربی‌ها منابع زیرزمینی و روزمینی دنیا را دزدیدند و مغزهای متفکر را به سمت و سوی خود می‌برند و در نهایت از عزت دم می‌زنند.

وی با اشاره به این‌که در زمینه اقتصاد بسیار طول نخواهد کشید که به مرحله‌ای از پیشرفت و برتری برسیم، خاطرنشان کرد: در مرحله کنونی امت اسلامی تحت فشار است و تا ظرفیت کارخانه‌ها و شرکت‌ها توسعه پیدا نکند فضا برای اشتغال فراهم نمی‌شود.
موسوی‌فرد با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد در تکانه‌های بین‌المللی و تبدیل تهدیدها به فرصت، گفت: نفت به عنوان یک فرصت تبدیل به تهدید شده است و علیه ما استفاده و تهدید می‌کنند که نفت شما را به صفر می‌‌رسانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که اقتصاد به معنای صرف برنامه‌ریزی دولتمردان نیست اظهار داشت: مردم باید در کنار اقتصاد مقاومتی باشند یعنی اینکه کالای ایرانی خریداری شود.

وی با اشاره به این‌که تا زمانی که تعصب نسبت به تولید داخل نداشته باشیم، محال است که کشور به جایی برسد، ادامه داد: دولت و مردم در زمینه اقتصاد مقامتی باید گام بردارند.

موسوی‌فرد با گله‌مندی از تعطیلی کارخانه‌ها تأکید کرد: برخی گفتند که در سایه برجام می‌توان عزت را به ایران اسلامی بازگرداند اما عزت یعنی اینکه کارگری ایرانی از تلاش خود به جایگاهی راه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: افزایش ارزش پول ملی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، اشتغال در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.