کد خبر : 12512
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:24
-

افزایش تعداد دست‌فروشان جلوه بدی به آبادان داده است

افزایش تعداد دست‌فروشان جلوه بدی به آبادان داده است

عضو شورای شهر آبادان گفت: افزایش دست‌فروشان نه‌تنها چهره و جلوه بدی به شهر داده بلکه مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز ایجاد کرده است. عبدالله کعبی اظهار داشت: علی‌رغم نزدیک بودن ایام نوروز تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای برنامه‌ها و فضاسازی این ایام در آبادان انجام‌نشده و این برای اولین بار است که شهرداری هیچ

عضو شورای شهر آبادان گفت: افزایش دست‌فروشان نه‌تنها چهره و جلوه بدی به شهر داده بلکه مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز ایجاد کرده است.
عبدالله کعبی اظهار داشت: علی‌رغم نزدیک بودن ایام نوروز تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای برنامه‌ها و فضاسازی این ایام در آبادان انجام‌نشده و این برای اولین بار است که شهرداری هیچ برنامه‌ای برای تعطیلات پایان سال ندارد.

کعبی با اشاره به افزایش تعداد دست‌فروشان در سطح شهر گفت: روزبه‌روز شاهد بالا رفتن تعداد خودروهای سیار برای فروش تره‌بار و ماهی در معابر شهری هستیم و این مسئله گله‌مندی شهروندان را در پی داشته است.

وی عنوان کرد: افزایش دست‌فروشان نه‌تنها چهره و جلوه بدی به شهر داده بلکه مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر آبادان اعلام کرد: موضوع دیگری که مردم و شهروندان به‌صورت حضوری و غیرحضوری با ما مطرح می‌کنند مسئله ازدیاد تردد سگ‌های ولگرد و احشام در سطح معابر اصلی و فرعی است.
کعبی افزود: در بعضی از پارک‌ها و خیابان‌ها گاومیش هم رفت‌وآمد می‌کند و این زیبنده شهر آبادان نیست. متأسفانه شهرداری هم‌اکنون برای جمع‌آوری احشام و حیوانات اهلی رهاشده در معابر شهری برنامه‌ای ندارد.

وی بیان کرد: سرپرست شهرداری آبادان به‌جای حل مشکلات شهری مانند نظافت، نخاله برداری، مدیریت پسماند، ساماندهی دست‌فروشان و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و حیوانات رهاشده در سطح شهر در حال رایزنی و چانه‌زنی برای ابقاء خود به‌عنوان شهردار آبادان است و شهر را به حال خود رها کرده است.

کعبی افزود: وی از ابتدای کار برای سرپرستی شهرداری تا زمان تعیین تکلیف شهردار جدید انتخاب شد اما این روزها همه کارها در شهرداری به حال خود رهاشده و شهروندان و پرسنل از وضعیت به وجود آمده نگران هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.