کد خبر : 11839
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 7:55
-

افتتاح دارالقرآن شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان ‌

افتتاح دارالقرآن شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان ‌

‌دارالقرآن شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان ‌و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی‌ در حاشیه افتتاح مجتمع دارالقرآن شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار داست: مجتمع دارالقرآن شهرستان کارون مجموعه‌ای شامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، دارالقرآن و دبیرستان دخترانه صدرا (علوم و معارف

‌دارالقرآن شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان ‌و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی‌ در حاشیه افتتاح مجتمع دارالقرآن شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار داست: مجتمع دارالقرآن شهرستان کارون مجموعه‌ای شامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، دارالقرآن و دبیرستان دخترانه صدرا (علوم و معارف اسلامی) است که امیدواریم از آن استفاده بهینه‌ای صورت گیرد.

‌استاندار خوزستان با بیان اینکه افتتاح این مجتمع می‌تواند به ترویج فرهنگ قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع) کمک کند تاکید کرد: کارون، شهرستانی مستعد در زمینه قرآنی است و گروه‌های ممتازی در رشته‌های مختلف دارد که این دارالقرآن می تواند به عنوان پایگاهی مناسب برای این گروه‌ها باشد تا بتوانند خود را برای رویدادهای بین‌المللی آماده کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه برای تجهیز این دارالقرآن اعتباری در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی قرار گرفت گفت: بخشی از این اعتبار تامین و بخش دیگر نیز به زودی تخصیص داده می شود؛ البته این اعتبارات در سال های آینده هم پایدار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کلنگ زنی پروژه احداث ناحیه صنعتی شهرستان به متراژ ۵۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، احداث بازارچه ماهی فروشان شیلات در ۶ هکتار و بیش از ۸۰ غرفه و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، و پنج پروژه ورزش و جوانان شامل زمین چمن مصنوعی کوی شهید محسن این شهرستان کلنگ زنی شد.

همچنین زمین چمن مصنوعی کانتکس و زمین چمن مصنوعی جنب دارالقرآن، نصب دکل روشنایی در زمین خاکی ناصر آباد جنب فرمانداری شهرستان کارون و زمین چمن مصنوعی واقع در پارک ۲۲ بهمن روبروی پل فولاد در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بازسازی و راه اندازی کارخانه آجرسازی رامین سفال با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان و کارخانه آجرسازی جیل با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.
ساختمان دارالقرآن شهرستان کارون با زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در دو طبقه و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و افتتاح فاز اول پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوت عبدالله با زیربنای ۹۱۲ مترمربع و عرصه سه هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان در شهرستان کارون از دیگر پروژه های امروز بودند که به بهره برداری رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.