کد خبر : 8967
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:43
-

اعلام آمادگی گردان فاطمیون ‌برای حضور در مناطق آسیب‌دیده اهواز و کارون

اعلام آمادگی گردان فاطمیون ‌برای حضور در مناطق آسیب‌دیده اهواز و کارون

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: گردان فاطمیون نیز برای حضور در مناطق آسیب‌دیده اهواز و کارون اعلام آمادگی کرده ‌که باتوجه به حضور پرتعداد گروه‌های جهادی در مناطق، از حضور این گردان در صورت نیاز استفاده خواهد شد‌. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی سپاه خوزستان، ‌سرهنگ پاسدار

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: گردان فاطمیون نیز برای حضور در مناطق آسیب‌دیده اهواز و کارون اعلام آمادگی کرده ‌که باتوجه به حضور پرتعداد گروه‌های جهادی در مناطق، از حضور این گردان در صورت نیاز استفاده خواهد شد‌.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی سپاه خوزستان، ‌سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی با اشاره به خسارت‌های بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به خسارت وارد شده به مناطقی از شهرستان‌های کارون و اهواز در پی بارندگی‌های اخیر و نیاز مردم آسیب دیده به اقلام ضروری، معاونت فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران مقادیر قابل توجهی از کالاهای ضروری را برای کمک به این خانواده ارسال کرد‌.

وی افزود: این کمک‌ها شامل فرش، پتو و چادر است که به اهواز ارسال شده و توسط گروه‌های جهادی بین مردم مناطق آسیب‌دیده توزیع می‌شود‌.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) ادامه داد: گروه‌های جهادی از هفته گذشته در برخی از نقاط شهرستان‌های اهواز و کارون حضور داشته و در زمینه جابه‌جایی اهالی آسیب دیده و شست و شوی منازل اقدامات خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد‌: همچنین تعدادی از خیران استان یزد برای ارسال تعداد قابل توجهی لباس به اهواز با سپاه استان هماهنگی کرده‌اند و گردان فاطمیون نیز برای حضور در مناطق آسیب‌دیده اهواز و کارون اعلام آمادگی کرده ‌که باتوجه به حضور پرتعداد گروه‌های جهادی در مناطق ، از حضور این گردان در صورت نیاز استفاده خواهد شد‌.

وی تصریح کرد: آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران نیز تعدادی پمپ تخلیه آب به خوزستان ارسال کرده و در این زمینه با کمبودی مواجه نیستیم‌.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به اینکه احتمال بارندگی در روزهای آینده نیز وجود دارد گروه‌های جهادی بیشتر از روزهای گذشته برای حضور در این مناطق و کمک‌رسانی به مردم پای کار خواهند بود و شهروندان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.