کد خبر : 1114
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 6:08
-

اعضای هیئت رئیسه پارلمان زنان شهرستان شوشتر معرفی شدند

اعضای هیئت رئیسه پارلمان زنان شهرستان شوشتر معرفی شدند

شبکه خبری خوزستان//نشست مجمع عمومی پارلمان زنان شهرستان شوشتر در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند. در ابتدای این نشست قاسمی مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان شوشتر بیان کرد: مجمع عمومی این پارلمان ازبین زنان فرهیخته، صاحب‌نظر، مجرب و کارآزموده، توانمند و موثر از اقشار و گروه

شبکه خبری خوزستان//نشست مجمع عمومی پارلمان زنان شهرستان شوشتر در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند.

در ابتدای این نشست قاسمی مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان شوشتر بیان کرد: مجمع عمومی این پارلمان ازبین زنان فرهیخته، صاحب‌نظر، مجرب و کارآزموده، توانمند و موثر از اقشار و گروه های مختلف بانوان به تعداد ۴۵ نفر با توجه به جمعیت شهرستان شوشتر تشکیل شده است.
دکتر موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان عنوان نمودند:در ایجاد پارلمان زنان اسناد فرادستی همچون سند چشم انداز، قانون اساسی، برنامه ششم توسعه و سیاستهای کلان مقام معظم رهبری و اولویتهای دولت دوازدهم در حوزه خانواده ملاک عمل بوده و تلاش می شود از این طریق، تصمیم گیری ها در حوزه زنان و کارگروه بانوان و خانواده، پخته تر، بدیعتر و با آثار گسترده تری انجام شود.
وی ادامه داد: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه داریم اما بعضا نتوانسته اند شایستگی های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت تدبیر و امید فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهادسازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد.
 پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر نیز در این نشست گفت : الگوی زنان و مادران جامعه اسلامی بی بی فاطمه زهرا است ک نمونه کامل یک انسان والا و متعالی میباشد و خانواده ای دارای سلامت و آرامش است ک مادر و زن آن خانواده سلامت و  توانمند باشد. 
وی در ادامه پیشنهاد دادند در فرمانداری ها معاونت بانوان ایجاد شودو کلیه امورات مربوط به حوزه زنان و خانواده و جوانان توسط این معاونت انجام شود
در پایان هیئت رئیسه با برگزاری انتخابات به شرح ذیل تعیین گردید و تشکیل کمیسیون های پنجگانه به جلسه بعدی موکول شد. رییس پارلمان زنان خانم فوزیه چعب با ۲۱ رای و خانمها اعظم یاحقی، سمیه دلفیه ،طوبا نامداری،نسرین بوستانی ،افسانه جانکی و زیبا شیرالی به عنوان هیئت رئیسه  پارلمان زنان شهرستان انتخاب شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.