کد خبر : 7415
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 8:48
-

اعتراض هواداران فولاد خوزستان به تصمیمات داور؛ طنین شعار داور پرسپولیسی در ورزشگاه فولاد

اعتراض هواداران فولاد خوزستان به تصمیمات داور؛ طنین شعار داور پرسپولیسی در ورزشگاه فولاد

اعتراض هواداران فولاد خوزستان به تصمیمات داور؛ طنین شعار داور پرسپولیسی در ورزشگاه فولاد جمعی از هواداران تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد به برخی از تصمیمات داور واکنش نشان دادند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، تیم فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران جام

اعتراض هواداران فولاد خوزستان به تصمیمات داور؛ طنین شعار داور پرسپولیسی در ورزشگاه فولاد
جمعی از هواداران تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد به برخی از تصمیمات داور واکنش نشان دادند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، تیم فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران جام خلیج فارس میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

این بازی امروز یکشنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان (فولاد آره‌نا) آغاز که شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان و شاگردان گابریل کالدرون در پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، روح‌الله سیف‌اللهی، لوسیانو پریرا و وحید حیدریه را دیدار با پرسپولیس تهران به میدان فرستاد.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، محمد نادری، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور نیز ترکیب پرسپولیس تهران هستند.

در صحنه‌ای که داور در نیمه نخست برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی زودهنگام گرفت، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان اعتراض شدیدی به این تصمیم داور داشت و دقایقی با داور چهارم در این باره گفت‌وگو کرد.
جواد نکونام در صحنه دیگر اعتقاد داشت که لوسیانو پریرا در محوطه جریمه حریف خطایی مرتکب نشده بود که این اعتراض او نیز با تذکر داور همراه بود.

همچنین هواداران تیم فولاد خوزستان نیز به تصمیمات داور واکنش نشان دادند و این تصمیمات چندین بار مورد اعتراض آنها قرار گرفت.

هواداران فولاد خوزستان که نسبت به قضاوت داور معترض بودند با سر دادن شعار «داور پرسپولیسی» اعتراض‌شان را نشان دادند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.