کد خبر : 15645
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 18:17
-

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان

⬇️اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان ⬇️     🔵به اطلاع مردم شریف هندیجان میرساند، در ۲۴ ساعت گذشته( ۱۵-۱۴ اردیبهشت) ۲ مورد جدید ابتلا در شهرستان شناسایی شده اند و تعداد موارد شهرستان از آغاز را به ۲۸ مورد رساندند. این موارد نیز اطرافیان بیماران هفته پیش هستند که شناسایی شدند و کاملا

⬇️اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان ⬇️

 

 

🔵به اطلاع مردم شریف هندیجان میرساند، در ۲۴ ساعت گذشته( ۱۵-۱۴ اردیبهشت) ۲ مورد جدید ابتلا در شهرستان شناسایی شده اند و تعداد موارد شهرستان از آغاز را به ۲۸ مورد رساندند. این موارد نیز اطرافیان بیماران هفته پیش هستند که شناسایی شدند و کاملا بدون علامت بوده و صرفا بر اساس ارتباط با بیمار، مورد آزمایش قرار گرفته اند.

این دومورد نیز از حال عمومی خوبی برخوردارند و هیچ علامت مشخصه ای ندارند. از مردم فهیم شهرستان، تقاضا مندیم به توصیه ها و دستورات اعلام شده دقت نمایند، در اجرا و رعایت این توصیه ها جدی باشند و با حفظ فاصله فیزیکی خود، از حضور در مکانهای پر ازدحام خودداری نمایند و از تماس نزدیک و طولانی با یکدیگر خودداری کنند. ویروس کرونا در کشور و استان حضور دارد و این حضور طولانی مدت خواهد بود. تنها راه مقابله فقط رعایت نکات حفاظتی توسط خود مردم میباشد.

با توجه به وجود درصدبالایی از مبتلایان بدون علامت، لازم است همه طوری رفتار کنیم که گویی همه اطرافیان مبتلا هستند و حداکثر نکات بهداشتی را اجرا و رعایت کنیم.

#در-خانه-میمانیم#
#کرونا_را_شکست_میدهیم#

‏‎ ⚡️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان⚡️

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.