کد خبر : 12801
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 23:00
-

اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

متوقف شدن اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس   شبکه خبری خوزستان: اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد به گزارش شبکه خبری خوزستان مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره لغو اسکان فرهنگیان به علت کاهش شیوع کرونا ویروس گفت: کلیه مدارس که برای اسکان فرهنگیان

متوقف شدن اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس

 

شبکه خبری خوزستان: اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره لغو اسکان فرهنگیان به علت کاهش شیوع کرونا ویروس گفت: کلیه مدارس که برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده و شامل ۱۱ هزار مدرسه و ۱۰۸ هزار کلاس درس می‌شدند و پیش‌بینی‌ می‌کردیم ۱۲ میلیون نفر از فرهنگیان را در آنها اسکان دهیم؛ به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس و در راستای رعایت بهداشت و سلامت فردی همه همکاران شاغل و بازنشسته امسال این برنامه متوقف شده است.

اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت تصمیم بگیرد که فعالیت هتل‌ها را متوقف و تعطیل کند ، خانه‌های معلم نیز قطعا تابع این تصمیم خواهند بود. فعلا مراکز رفاهی ما مثل هتل‌ها آماده پذیرش از فرهنگیان هستند.

به طور کل توصیه و پیشنهاد ما این است که همکاران فرهنگی تحت هر شرایطی تلاش کنند در خانه بمانند و مقابله و مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.