کد خبر : 15955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 23:48
-

استاندار خوزستان: منحنی ابتلا به کرونا در خوزستان مسطح شد / فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی رعایت نمی‌شد

استاندار خوزستان: منحنی ابتلا به کرونا در خوزستان مسطح شد / فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی رعایت نمی‌شد

استاندار خوزستان گفت: تعطیلی برخی از شهرستان‌های خوزستان به‌دلیل کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی است تا با طغیان بیماری در استان روبه‌رو نشویم. پربیننده‌ترین اخبار مهمترین اخبار استاندار خوزستان: منحنی ابتلا به کرونا در خوزستان مسطح شد / فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی رعایت نمی‌شد گروه استان‌ها ــ استاندار خوزستان گفت: تعطیلی برخی از شهرستان‌های خوزستان به‌دلیل کاهش

استاندار خوزستان گفت: تعطیلی برخی از شهرستان‌های خوزستان به‌دلیل کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی است تا با طغیان بیماری در استان روبه‌رو نشویم.

پربیننده‌ترین اخبار
مهمترین اخبار
استاندار خوزستان: منحنی ابتلا به کرونا در خوزستان مسطح شد / فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی رعایت نمی‌شد
گروه استان‌ها ــ استاندار خوزستان گفت: تعطیلی برخی از شهرستان‌های خوزستان به‌دلیل کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی است تا با طغیان بیماری در استان روبه‌رو نشویم.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۸ استانها خوزستان نظرات
استاندار خوزستان: منحنی ابتلا به کرونا در خوزستان مسطح شد / فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی رعایت نمی‌شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: با تلاش‌های بی‌وقفه صورت‌گرفته منحنی بیماری را در استان خوزستان مسطح کردیم که با این روند هرچند مدت این بحران طولانی‌تر شده است ولی با اتخاذ این روند قصد داریم با پیک ناگهانی و غیرقابل کنترلی در شهرستان و سطح استان روبه‌رو نشویم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه “در مسطح کردن بیمار در خوزستان موفق بودیم” افزود: امروز از ۱۰ هزار تستی که روزانه در سطح کشور انجام می‌شود ۱۲۰۰ تست مربوط به استان خوزستان است.

شریعتی ادامه داد: تعداد آزمایشگاه‌های ما به ۵ مرکز رسیده و به‌زودی با دو مرکزی که در آبادان و همچنین توسط هلال احمر راه‌اندازی می‌شود این مراکز به ۷ عدد خواهد رسید و بیماریابی ما قوی‌تر از گذشته خواهد شد.

شریعتی با ابراز اینکه دلیل تعطیلی برخی شهرستان‌ها کنترل شرایط افزایش بیماران است گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی کاهش یافته است و تعطیلی‌های اخیری که در برخی از شهرستان‌های استان داشتیم به همین علت بوده که بتوانیم شرایط را کنترل کنیم و با طغیان بیماری روبه‌رو نشویم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: روز جمعه ۲۶ اردیبهشت مجدداً برای تصمیم‌گیری در مورد توقف یا تداوم تعطیلی‌ها شرایط را بررسی خواهیم کرد و هر زمان بنا شد بازگشایی داشته باشیم صرفاً اصنافی اجازه فعالیت خواهند داشت که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده باشند و خود را با پروتکل‌های وزارت بهداشت وفق داده باشند و در غیر این صورت اجازه بازگشایی ندارند.

شریعتی گفت: بازگشایی اختیاری مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان به تعویق افتاد و برای عید فطر هم بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: برای برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در استان دستورالعملی که تصمیم‌گیری شده و ضوابط مربوطه به‌صورت کامل اجرا شود و همچنین در اهواز اقدامات خوبی در زمینه اجرای قرنطینه‌ها و تعطیلی‌ها صورت گرفته است اما در مناطقی همچون بازار کیان و پردیس نیاز به مداخله جدی‌تری وجود دارد که دستور لازم در این ارتباط داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.