کد خبر : 7252
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 9:54
-

استاندار خوزستان: استارتاپ‌ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند

استاندار خوزستان: استارتاپ‌ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند

استاندار خوزستان: استارتاپ‌ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند استاندار خوزستان گفت: استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفته‌اند که علم تنها تئوریک نباشند بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه‌های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از

استاندار خوزستان: استارتاپ‌ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند
استاندار خوزستان گفت: استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفته‌اند که علم تنها تئوریک نباشند بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه‌های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک در استان خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاه دستاوردهای حوزه الکترونیک، فضای مجازی و نرم‌افزار در استان خوزستان و به نوعی نشان دهنده همکاری میان بخش خصوصی و دولت نیز است.

وی با اشاره به این‌که زندگی انسان در حال سوق داده شدن به زندگی هوشمند است، ادامه داد: اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته نظیر امنیت شبکه و کامپیوترهای mini کاملا کیس را از بازار بیرون می‌کشد و استارتاپ‌هایی که شکل گرفته، کارهای نو و بدیعی است.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که نمایشگاه الکامپ مانند موتور محرکی بوده که سبب گسترش شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و کمک در عملی شدن ابتکاراتشان شده است، افزود: در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی وجود داشته که به سادگی مشکلات را به شکل عملیاتی برطرف می‌کنند، به عنوان مثال در حوزه مرتبط با شرکت گاز همیشه با مشکل انفجار منازل روبه‌رو هستیم و یا مشکلاتی از قبیل خدماتی که توسط شرکت برق ارائه می‌شود اما در اینجا کارها و خدماتی ارائه شده که از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به این‌که خدمات ارائه شده در نمایشگاه الکامپ بدیع و نو است که همکاری بخش خصوصی با دولت را از این مسیر نشان می‌دهند، عنوان کرد: استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفته‌اند که علم تنها تئوریک نباشد بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه‌های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند.
شریعتی درباره حضور برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تصریح کرد: سازمان‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند و کار می‌کنند یا سازمان و ارگان‌هایی که باید خدمات ارائه شده را خریداری کنند، حضور دارند.

وی با اشاره به رونمایی از یک نرم‌افزار جدید در شهرک‌های صنعتی خوزستان، ادامه داد: در این نرم‌افزار واگذاری زمین نیاز به حضور ندارد و کاملا به صورت الکترونیک مراحل خرید زمین طی می‌شود و تنها برای پرداخت وجوه لازم نیاز به حضور دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.