کد خبر : 18265
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 4:51
-

استاندار خوزستان: ادارات دولتی در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمب می‌شوند

استاندار خوزستان: ادارات دولتی در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمب می‌شوند

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان با انتقاد از رعایت‌نشدن ضوابط مقابله با کرونا از سوی برخی ادارات گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز موظف است اداراتی که ضوابط را رعایت نمی‌کنند، پلمب کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست مقابله با کرونا در استان خوزستان اظهار داشت:

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان با انتقاد از رعایت‌نشدن ضوابط مقابله با کرونا از سوی برخی ادارات گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز موظف است اداراتی که ضوابط را رعایت نمی‌کنند، پلمب کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست مقابله با کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: شرایط استان خوزستان به لحاظ ابتلا به کرونا همچنان روند نزولی داشته و تعداد بیماران رو به کاهش است.

وی افزود: با توجه به این شرایط می‌طلبد خود مراقبتی، رعایت ضوابط بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده تا این روند تداوم داشته باشد.

استاندار خوزستان بیان داشت: استان هنوز از وضعیت هشدار خارج نشده است؛ امیدواریم تا دوشنبه جاری طبق اعلام ستاد کرونا از وضعیت هشدار خارج شویم.

وی با بیان اینکه باید تلاش و همتی بیشتری برای پایداری و نیز حفظ این وضعیت داشته باشیم گفت: رفتن به وضعیت روند نزولی و سفید کار مهمی بوده اما مهم‌تر این است که این شرایط را حفظ کرده تا دوباره بیماری سیر صعودی به خود نگیرد.
شریعتی با اشاره به نحوه چگونگی برگزاری عید غدیر خم در استان گفت: طبخ غذا با رعایت ضوابط بهداشتی باید صورت گیرد اما غذای نذری نباید در همان مکان طبخ توزیع شود.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: راهپیمایی برای شادی با توجه به وضعیت کرونا در خوزستان نداریم؛ مردم سعی کنند از تجمع و حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

وی به برگزاری عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: بنا شده است هفته جاری سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی پیشنهادات خودشان را درباره چگونگی برگزاری مراسم عزاداری ارائه دهند.

شریعتی در ادامه افزود: قرار است پیش‌بینی برای فصل پاییز و شرایط مختلف داشته باشیم که در این باره کمیته‌ای تشکیل شده تا برنامه ریزی کند و آمادگی و نیازها را از همین الان آماده کند.

استاندار خوزستان به عدم رعایت ادارات در برخی شهرهای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرهای استان خوزستان ادارات ضوابط را رعایت نمی‌کنند از جمله ادارات در غرب اهواز که در این باره تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است در صورت عدم رعایت ادارات مذکور را پلمب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.