کد خبر : 15850
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 8:10
-

استاندار خوزستان: آمار مبتلایان به کرونا در استان همچنان رو به افزایش/ بیشتر بیماران قرنطینه خانگی می‌شوند

استاندار خوزستان: آمار مبتلایان به کرونا در استان همچنان رو به افزایش/ بیشتر بیماران قرنطینه خانگی می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: روزانه در آزمایشگاه‌های استان بیش از ۱۰۰۰ تست کرونا انجام می‌شود و تعداد شناسایی بیماران افزایش یافته است. غلامرضا شریعتی اظهار داشت: آمار مبتلایان در استان خوزستان رو به افزایش است‌ و نسبت به آنچه انتظار داشتیم یک‌مقداری بیشتر است، اما آنچه که گفته می‌شود بیشترین افزایش مبتلایان در خوزستان داشتیم، چنین

استاندار خوزستان گفت: روزانه در آزمایشگاه‌های استان بیش از ۱۰۰۰ تست کرونا انجام می‌شود و تعداد شناسایی بیماران افزایش یافته است.

غلامرضا شریعتی اظهار داشت: آمار مبتلایان در استان خوزستان رو به افزایش است‌ و نسبت به آنچه انتظار داشتیم یک‌مقداری بیشتر است، اما آنچه که گفته می‌شود بیشترین افزایش مبتلایان در خوزستان داشتیم، چنین چیزی نیست.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تصاویر منشتر شده منتسب به بستری‌شدن بیماران در راهرو بیمارستان‌ها در خوزستان کذب است افزود: بالغ بر ۱۱۰۰ تخت از ابتدا برای بیماران کرونایی در استان خوزستان اختصاص داده شده و اکنون ۵۲۰ تخت پر و مابقی خالی هستند، ۱۸۰ تخت آی‌سی‌یو ویژه بیماران کرونایی اختصاص دادیم که ۴۰ تخت خالی است.

شریعتی تصریح کرد: اوضاع شیوع بیماری کرونا تحت کنترل مدیران دانشگاه علوم پزشکی است و درحال مدیریت و رصد هستند، همچنین آزمایشگاه‌های تشخیص بیماری را در استان خوزستان را به ۶ آزمایشگاه افزایش داده‌ایم و میزان سنجش و بیماریابی کرونا در استان خوزستان قوی شده است.
وی گفت: اکنون روزانه در آزمایشگاه‌های استان روزانه بیش از ۱۰۰۰ تست کرونا انجام می‌شود، تعداد شناسایی بیماران افزایش یافته و عمده بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بیماران سرپایی هستند که جزو بیمار تلقی و قرنطینه خانگی می‌کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در عین حال تعداد بیماران کرونا بستری در خوزستان افزایش بیش از انتظاری داشته اما تعداد ترخیصی‌ها و بهبودیافتگان زیاد است و مشکلی از این بابت نداریم. فعلاً امکانات و تجهیزات پزشکی و تخت‌های بیمارستانی ما در خوزستان در حدی که لازم باشد اختصاص داده شد و مشکلی وجود نداشته و جای نگرانی برای شهروندان استان خوزستان نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.