کد خبر : 6862
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 12:24
-

استاندار خبر داد : تامین مالی پروژه‌های عمرانی شهر اهواز از سوی استانداری خوزستان

استاندار خبر داد : تامین مالی پروژه‌های عمرانی شهر اهواز از سوی استانداری خوزستان

استاندار خبر داد : تامین مالی پروژه‌های عمرانی شهر اهواز از سوی استانداری خوزستان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین ۲۸۰ میلیارد تومان منابع مالی پروژه‌های عمرانی موافقت‌نامه‌ای منعقد کردند. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه انعقاد موافقت‌نامه میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی شهرداری که یکشنبه شب

استاندار خبر داد :

تامین مالی پروژه‌های عمرانی شهر اهواز از سوی استانداری خوزستان
استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین ۲۸۰ میلیارد تومان منابع مالی پروژه‌های عمرانی موافقت‌نامه‌ای منعقد کردند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه انعقاد موافقت‌نامه میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی شهرداری که یکشنبه شب (۲۸ مهر) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: این موافقتنامه برای تامین مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی اهواز منعقد شده که ۵۰ درصد از این مبلغ را استانداری خوزستان و ۵۰ درصد دیگر را شهرداری اهواز تامین می‌کند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه دومین تفاهم‌نامه با شهرداری اهواز در سال‌های اخیر بوده است. نخستین تفاهم‌نامه میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای اجرای پروژه جاده ساحلی به سمت ملاثانی بود که کار در حوزه اهواز، ملاثانی و ویس در حال انجام است. همچنین مسیری که در حوزه کاری شهرداری‌ها نیست توسط اداره راه و شهرسازی در حال انجام است و امیدواریم ظرف دو سال و اندی این پروژه کاملا به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان گفت: کارهایی نیز به صورت مقطعی بین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز در حال انجام است اما امشب دومین تفاهم‌نامه بزرگ بین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز منعقد شده است.

شریعتی بیان کرد: باید کمیته‌ای به صورت مشترک با استانداری خوزستان، شهرداری و شورای شهر اهواز تشکیل شود تا برای اجرای پروژه‌ها توافق شود اما در مجموع این تفاهم‌نامه برای تامین مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی اهواز منعقد شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری آمادگی ابلاغ و تخصیص اعتبار وجود دارد و امیدواریم شهرداری اهواز نیز به همین نسبت آمادگی لازم را داشته باشد تا اجرای پروژه‌ها آغاز شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.